مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آبدرمانی محلات خبر داد:

هتل آبدرمانی محلات پذیرای بازنشستگان در ایام نوروز

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آبدرمانی محلات وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری از آمادگی این مجموعه برای پذیرایی از بازنشستگان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد. 
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مهدی دشتکی با اعلام این خبر گفت: بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری علاوه بر سه سفر در طول دوران بازنشستگی می توانند یک بار نیز در در قالب تور، در هتل جهانگردی در دهکده آبدرمانی محلات با استفاده از تسهیلات سفرهای بازنشستگی، میهمان شوند.
دشتکی استفاده از این مجموعه گردشگری را سفری به سوی تفریح، سلامتی و آرامش خواند و افزود: تور مسافرتی آبدرمانی محلات در سایت خاتم تور به نشانی www.khatamtour.ir هم برای اسفندماه و هم برای فروردین به صورت ثبت نام آنلاین قابل ارائه است.
وی یادآور شد: بازنشستگان عزیز می توانند برای ایام نوروز با استفاده از سایت خاتم تور، از این تسهیلات که شامل ۲ شب و ۳ روز، با نرخ اقامت ۱۰۰ هزار تومان برای هر نفر (استفاده از وسیله شخصی) و ۲۰۰ هزار تومان برای هر نفر (استفاده از اتوبوس تور) می شود، استفاده کنند. همچنین این عزیزان می توانند یک نفر همراه داشته باشند که باید از خانواده درجه یک ایشان باشد.
دشتکی، گشت شهرستان محلات و بازدید از سرچشمه، باغ گل و گیاه و خرید سوغات، استفاده از سفره خانه سنتی شامل چای و  سینی عصرانه سنتی (به صورت رایگان) و سه بار استفاده رایگان از استخر آبگرم معدنی واقع در هتل را از جمله خدمات تور بازنشستگان در این مجموعه عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آبدرمانی محلات همچنین گفت: علاقه مندان برای دریافت اطلاعات لازم می توانند با شماره تلفن های ۰۲۱۸۶۸۲ یا ۰۲۱۸۸۹۸۴۲۵۵ داخلی ۴۲۵ و ۴۷۴ و ۴ تماس بگیرند.
وی نرخ آزاد اقامت در هتل جهانگردی محلات را برای هر نفر ۴۷۰ هزار تومان اعلام کرد.