به مناسبت روز شهید انجام شد؛

دیدار مدیر استان مازندران با خانواده شهید “سیدمحمد سیدطالبی”

به مناسبت روز شهید (۲۲اسفند) مدیر صندوق بازنشستگی استان مازندران با همراهی همکاران و رابط ایثارگران مدیریت استان با همسر شهید “سیدمحمد سید طالبی” دیدار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان مازندران در این دیدار از خانم فاطمه رجبی قادی جانباز و همسر شهید «سیدمحمد سیدطالبی» از بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان ساری تجلیل به عمل آمد.

«نازنین حبیبی» در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، از رشادت و مجاهدت رزمندگانی که با نثار خون پاک خود از دین، شرف، حریت و کیان این مرز و بوم دفاع کردند و جان ارزشمند خویش را بر طبق اخلاص در این راه عزت آفرین، جانانه و شجاعانه تقدیم کردند، قدردانی کرد.

وی افزود: این ایام فرصتی مناسب، برای تبیین و تبلیغ ارزش های والای جهادی و ایثارگری ملت بزرگ ایران اسلامی است و ادای احترام و تجلیل از خانواده شهدا و ایثار گران جزء وظایف اصلی ما است. در پایان این دیدار لوح و هدیه ای از طرف صندوق بازنشستگی استان به خانواده شهید اهدا شد.

همچنین به مناسبت این روز مدیر بازنشستگی استان مازندران با حضور در گلزار شهدای انقلاب اسلامی قبور پاک شهیدان را عطر افشانی و با آرمان‌های والای امام راحل(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب عهد و پیمان بستند.