توسط لوله سازی اهواز عملیاتی شد؛

ازسرگیری بارگیری آنلاین لوله‌های ۳۶ اینچی پس از 5 سال وقفه

ازسرگیری بارگیری آنلاین لوله‌های ۳۶ اینچی پس از 5 سال وقفه
پس از وقفه‌ای پنج‌ساله، فرآیند بارگیری آنلاین لوله‌های ۳۶ اینچ از کارخانه‌های پوشش در شرکت لوله‌سازی اهواز مجددا عملیاتی شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز، با تاکید حمید احمدی، مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز، در راستای بهینه‌سازی فرآیندهای لجستیکی و کاهش هزینه‌های تولید، بارگیری آنلاین لوله‌های ۳۶ اینچ از کارخانه‌های پوشش پس از پنج سال وقفه، مجدداً در دستور کار قرار گرفت و نخستین محموله‌ها به‌صورت مستقیم بارگیری شد.
بارگیری آنلاین به معنای انتقال مستقیم لوله‌ها از کارخانه‌های پوشش به مقصد نهایی، بدون نیاز به ذخیره‌سازی موقت در محوطه‌های انبار و جابه‌جایی‌های متعدد است، رویکردی که مزایای اقتصادی و عملیاتی قابل توجهی برای شرکت به همراه دارد.
کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل، حذف بخش قابل توجهی از هزینه‌های جرثقیل و تخلیه و بارگیری مجدد، کاهش هزینه‌های انبارداری و محوطه‌سازی محل ذخیره‌سازی لوله‌ها و کاهش هزینه‌های نیروی انسانی و تجهیزات پشتیبانی و کاهش آسیب‌های وارده به پوشش لوله‌ها در حین جابه‌جایی و انبارش از مزایایی این طرح است.
ازسرگیری بارگیری آنلاین پس از پنج سال وقفه، علاوه بر کاهش هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم، گامی مهم در راستای صیانت از سرمایه‌های شرکت، کاهش ریسک‌های عملیاتی، افزایش سرعت تحویل محصولات و ارتقای بهره‌وری زنجیره تأمین به شمار می‌رود.
شرکت لوله‌سازی اهواز با تکیه بر تجربه و دانش فنی خود، همچنان اجرای طرح‌های بهبود و کاهش هزینه را در دستور کار قرار داده و از تمامی ظرفیت‌های موجود برای افزایش بهره‌وری و ارتقای رقابت‌پذیری در صنعت لوله‌سازی کشور بهره خواهد گرفت.
یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
11:07
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید