در راستای ارتقای خدمات بیمه تکمیلی انجام شد؛

دیدار مدیر استان خراسان جنوبی با مدیرعامل شرکت ارزیاب خسارت

دیدار مدیر استان خراسان جنوبی با مدیرعامل شرکت ارزیاب خسارت
در جریان سفر مدیرعامل شرکت ارزیاب خسارت ایرانیان پوشش به خراسان جنوبی، راهکارهای افزایش مراکز تحویل اسناد درمانی بازنشستگان بررسی و در ادامه، ضمن عیادت از یک بازنشسته بستری در بیمارستان، دغدغه‌های بازنشستگان استان در نشست با رئیس کانون آموزش و پرورش مورد واکاوی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان خراسان جنوبی؛ صبح روز یکشنبه ۳۱ خردادماه، جناب آقای باقری‌نژاد، مدیر استان با جناب آقای ایران‌نژاد، مدیرعامل محترم شرکت «ارزیاب خسارت ایرانیان پوشش» در دفتر مدیریت دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این نشست باقری‌نژاد ضمن عرض خیرمقدم، از حضور ایران‌نژاد در استان ابراز خرسندی نمود. در این دیدار، طرفین در خصوص راهکارهای ارتقای کیفیت ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی به بازنشستگان بحث و تبادل نظر کردند. از جمله محورهای اصلی این گفتگو، برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد مراکز طرف قرارداد جهت تحویل اسناد و مدارک پزشکی بیمه‌شدگان بود تا روند رسیدگی به پرونده‌های درمانی تسهیل و مراجعات حضوری بازنشستگان عزیز به حداقل برسد.

در ادامه این برنامه، مدیرعامل شرکت مذکور به‌همراه مدیر بازنشستگی استان، با حضور در بیمارستان «ایرانمهر» بیرجند، از یکی از بازنشستگان کشوری که به دلیل بیماری خاص در این مرکز درمانی بستری است، عیادت کردند. در این دیدار، ضمن آرزوی سلامتی برای این بازنشسته معزز، با اهدای شاخه گل از وی دلجویی به عمل آمد.

همچنین در بخش پایانی این بازدید، آقایان ایران‌نژاد و باقری‌نژاد با حضور در دفتر کانون بازنشستگان آموزش و پرورش، با آقای شیروانی، رئیس این کانون دیدار و گفتگو کردند. در این نشست صمیمانه، نظرات، انتقادات و دغدغه‌های نمایندگان بازنشستگان پیرامون خدمات بیمه درمان تکمیلی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵
13:11
منبع: صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان خراسان جنوبی
Loading
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید