در مراسمی انجام شد؛

تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و بازنشستگان فرهیخته در استان یزد

تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و بازنشستگان فرهیخته در استان یزد
در مراسمی که به مناسبت ۲۵ ذی‌الحجه در سالن کنفرانس صندوق بازنشستگی استان یزد برگزار شد، از ۶ تن از بازنشستگان کشوری، از جمله خانواده‌های ایثارگر شهدا و چهره‌های فرهیخته، با اهدای لوح تقدیر و هدایای یادبود تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان یزد، در این نشست که با هدف ارج نهادن به خدمات سالیان خدمت و تکریم ایثارگری‌های بازنشستگان برگزار گردید، آقای زارعشاهی، مدیر صندوق بازنشستگی استان یزد، با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود، از زحمات و فداکاری‌های این عزیزان قدردانی کرد.

در این مراسم، از خانواده‌های معظم شهدا به پاس ایثار و ایستادگی‌شان تجلیل شد؛ از جمله آقای محمد کارگر حاجی‌آباد (پدر شهید)، خانم معصومه تامهری (مادر شهید) و خانم رباب دارشش در (مادر شهید).

همچنین در بخش تجلیل از بازنشستگان کشوری، از آقای سید محمود بسیطی و آقای حسین دهقانی‌زاده بغدادآبادی قدردانی گردید.

در پایان، از آقای رمضان کارگران بافقی نیز به عنوان یکی از بازنشستگان فرهیخته و صاحب‌تجربه، تجلیل به عمل آمد.

02

 

دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵
11:16
منبع: حوزه فرهنگی و اجتماعی استان یزد
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید