در قالب سفر تفریحی یک روزه صورت گرفت؛

روزی در میان عطر گل محمدی؛ یادگاری سفر بازنشستگان مخابرات استان قزوین

روزی در میان عطر گل محمدی؛ یادگاری سفر بازنشستگان مخابرات استان قزوین
بازنشستگان مخابرات استان قزوین در راستای تقویت پیوندهای دوستانه، در قالب برنامه یک روزه تفریحی به باغ های گل محمدی در منطقه زیبای گلگشت قزوین، سفر کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان قزوین، این برنامه سفر یک روزه در راستای تقویت پیوندهای دوستی و تجدید دیدار همکاران پیشین و فراهم آوردن فضایی برای آرامش و گذراندن اوقات خوش، انجام شد.

این برنامه با مدیریت و سازماندهی آقای کریمی رئیس کانون مخابرات استان قزوین در روز پنجشنبه مورخ 1405/03/28 و در قالب سفر تفریحی یک روزه به منطقه زیبای گلگشت و باغ دل انگیز گل های محمدی انجام شد.

روزی در میان عطر گل محمدی،یادگاری سفر بازنشستگان مخابرات استان قزوین 1
روزی در میان عطر گل محمدی،یادگاری سفر بازنشستگان مخابرات استان قزوین 7
روزی در میان عطر گل محمدی،یادگاری سفر بازنشستگان مخابرات استان قزوین 6

در طول مسیر سفر، فضای پرنشاط و گفتگوهای گرم میان بازنشستگان، نشان دهنده اشتیاق بالای همکاران برای این تجدید دیدار بود. پس از رسیدن به مقصد و ورود به باغ گل های محمدی، میهمانان در میان رایحه خوش گل ها و طبیعت بکر گلگشت مورد استقبال قرار گرفتند.روزی در میان عطر گل محمدی،یادگاری سفر بازنشستگان مخابرات استان قزوین 5

بازنشستگان با هدف بهره مندی از هوای تازه به قدم زدن در مسیرهای پرپیچ و خم باغ و لذت بردن از مناظر طبیعی پرداختند.گفتگوهای خاطره انگیز درباره دوران خدمت و تجدید خاطرات مشترک از جذاب ترین بخش های این روز بود.

این سفر با هدف ارتقای سلامت روانی و تقویت روحیه جمعی برگزار شد و با موفقیت کامل انجام پذیرفت و در پایان از تمامی شرکت کنندگان بابت حضور پررنگ و از برگزار کنندگان بابت مدیریت عالی این برنامه سپاسگزاری شد.
روزی در میان عطر گل محمدی،یادگاری سفر بازنشستگان مخابرات استان قزوین 3
روزی در میان عطر گل محمدی،یادگاری سفر بازنشستگان مخابرات استان قزوین 2

شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۵
10:00
منبع: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری،مدیریت استان قزوین
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید