به گزارش روابط عمومی مدیریت استان قزوین، این برنامه سفر یک روزه در راستای تقویت پیوندهای دوستی و تجدید دیدار همکاران پیشین و فراهم آوردن فضایی برای آرامش و گذراندن اوقات خوش، انجام شد.
این برنامه با مدیریت و سازماندهی آقای کریمی رئیس کانون مخابرات استان قزوین در روز پنجشنبه مورخ 1405/03/28 و در قالب سفر تفریحی یک روزه به منطقه زیبای گلگشت و باغ دل انگیز گل های محمدی انجام شد.

در طول مسیر سفر، فضای پرنشاط و گفتگوهای گرم میان بازنشستگان، نشان دهنده اشتیاق بالای همکاران برای این تجدید دیدار بود. پس از رسیدن به مقصد و ورود به باغ گل های محمدی، میهمانان در میان رایحه خوش گل ها و طبیعت بکر گلگشت مورد استقبال قرار گرفتند.
بازنشستگان با هدف بهره مندی از هوای تازه به قدم زدن در مسیرهای پرپیچ و خم باغ و لذت بردن از مناظر طبیعی پرداختند.گفتگوهای خاطره انگیز درباره دوران خدمت و تجدید خاطرات مشترک از جذاب ترین بخش های این روز بود.
این سفر با هدف ارتقای سلامت روانی و تقویت روحیه جمعی برگزار شد و با موفقیت کامل انجام پذیرفت و در پایان از تمامی شرکت کنندگان بابت حضور پررنگ و از برگزار کنندگان بابت مدیریت عالی این برنامه سپاسگزاری شد.
