به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در این نشست، گزارشی از اقدامات انجامشده برای رفع مشکل سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی (سامد) ارائه شد و اعضای کمیته در جریان روند بهبود و ارتقای کارایی این سامانه قرار گرفتند.
از دیگر محورهای این جلسه، بررسی گلوگاههای تعارض منافع در مدیریتهای استانی و ارائه راهکارهای عملیاتی برای شناسایی و رفع این گلوگاهها بود. همچنین در ادامه، موضوع تسریع در صدور احکام اداری و شفافسازی فرآیندها مورد تأکید قرار گرفت و پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد در این حوزه مطرح شد.
در پایان جلسه، مقرر شد اقدامات اجرایی و اصلاحی در حوزه سلامت اداری و صیانت از حقوق بازنشستگان و کارکنان، با هماهنگی بیشتر میان واحدهای مرتبط و با بهرهگیری از ظرفیتهای قانونی موجود پیگیری شود.