پس از طی دوره سه ساله دبیرستان در تهران موفق به اخذ دیپلم نشدم و بلافاصله در تاریخ 54/9/1 برای خدمت زیر پرچم به سربازی ثبت نام نمودم که پس از گذراندن معاینات مربوطه در تاریخ 54/9/16 از تهران بوسیله قطار به شهرستان شاهرود اعزام شدم آن روزها که من یک جوانی تازه کار بیش نبودم و همیشه به این فکر بودم که اگر سربازی هم رفتم یک جای مناسب مشغول خدمت خواهم شد. (صفحه 11 کتاب)
فهرست کتاب:
تحصیلات ابتدایی و دبیرستان - خدمت مقدس سربازی - شروع بکار کار دولتی