به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل شرکت سرمایهگذاری گروه صنعتی ملی، در مراسم رسمی رونمایی از جشنواره «یلدای مادرانه» فروشگاههای کفش ملی، دلپسند، مدیرعامل گروه صنعتی ملی، با تأکید بر احترام به مقام مادر و تکریم جایگاه زنان ایرانی اعلام کرد: «از شانزدهم آذر تا دوم دیماه، در ۲۲۰ فروشگاه کفش ملی در سراسر کشور، جشنوارهای متفاوت برپا خواهد بود؛ جشنوارهای که هدف آن تنها فروش نیست، بلکه پاسداشت زنانی است که با حضورشان گرمابخش کانون خانواده هستند.»
مدیرعامل گروه صنعتی ملی با اشاره به طراحی ویژه این جشنواره افزود: «برای نخستین بار در یک کمپین زمستانی، حجم تنوع محصولات زنانه را تا حد بسیاری افزایش دادیم تا جاییکه در این جشنواره از کفشهای راحتی و رسمی گرفته تا مدلهای مجلسی، بوتهای زمستانی و کالکشنهای ویژه مادران که تمامی این محصولات بر پایه استانداردهای سختگیرانه در آزمایشگاه کنترل کیفی شرکت کفش ملی بررسی و وارد چرخه فروش شدهاند، قابل خرید خواهند بود.»
دلپسند در ادامه خاطرنشان کرد: «بازخوردهای سال گذشته نشان داد که بانوان به دنبال ترکیبی از کیفیت بالا، طراحیهای بهروز و قیمت مناسب هستند. امسال این سه اصل را به ستونهای اصلی جشنواره تبدیل کردیم و نتیجه این تلاش، ارائه محصولاتی است که در کنار دوام و زیبایی، ارزش خرید واقعی را برای مشتریان به همراه دارد.»
وی همچنین از آغاز تخفیفهای ویژه یلدایی در سراسر کشور خبر داد و افزود: «این تخفیفها صرفاً یک عنوان تبلیغاتی نیست؛ قیمتها بهصورت منصفانه و واقعی تنظیم شده تا مادران و زنان عزیز بتوانند بدون دغدغه و با آرامش، خرید پاییزی خود را انجام دهند.»
مدیرعامل گروه صنعتی ملی از جوایز ویژه این جشنواره هم خبر داد و گفت: «در این دوره، همانند جشنوارههای پیشین، جوایز نقدی و غیرنقدی ارزندهای برای خریداران در نظر گرفتهایم که از آن جمله می توان به دو کارت هدیه ۲۰ میلیون تومانی، ۱۰ دستگاه چایساز و ۱۰ بنکارت ۵ میلیون تومانی خرید کفش برای مشتریان عزیز اشاره کرد.»
گفتنی است در این مراسم، مدیران ارشد شرکت کفش ملی نیز حضور داشتند و پوستر ویژه جشنواره بهصورت رسمی رونمایی و به یادگار امضا شد.