به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، امیرحسین قزوینی، مدیرکل برنامهریزی و تحول سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری در این خصوص اظهار داشت: صبا اپ با هدف تسهیل دسترسی بازنشستگان محترم به خدمات و اطلاعات مورد نیاز و کاهش مراجعات حضوری و تماسهای تلفنی در سالهای گذشته طراحی و اجرایی شده است که تداوم و توسعه مستمر آن در آینده نیز گامی مهم در مسیر بهبود مستمر کیفیت خدمات صندوق خواهد بود.
قزوینی با اشاره به اهمیت مشارکت بازنشستگان در این نظرسنجی اظهار داشت: متأسفانه تاکنون حضور بازنشستگان در نظام تصمیمسازی صندوق به میزان کافی و موثر نبوده است. از طرفی استقرار چرخه هوشمندسازی در صندوق و توسعه خدمات دیجیتال، نیازمند شناخت دقیق نیازها و انتظارات ذینفعان اصلی است. لذا این نظرسنجی گامی مهم در راستای تحقق این هدف است.
وی در ادامه افزود: دفتر برنامهریزی به صورت ماهیانه نتایج را تحلیل و گزارش نموده و یافتههای آن را مبنای برنامهریزی و بهروزرسانیهای آینده صبا اپ قرار خواهد داد. ما متعهدیم با استفاده از نظرات ارزشمند بازنشستگان، نسخهای کارآمدتر، کاربرپسندتر و متناسبتر با نیازهای ایشان ارائه دهیم.
گفتنی است صبا اپ به عنوان درگاه اصلی ارائه خدمات دیجیتال به بازنشستگان، همواره در مسیر توسعه و بهبود مستمر قرار داشته و بخشی از نظام هوشمند ارتباط با ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری بوده است.
علاقهمندان میتوانند برای مشارکت در این نظرسنجی به بخش مربوطه در اپلیکیشن صبا اپ مراجعه نمایند.