پیام وزیر رفاه در پی ترور ناجوانمردانه شهید "محسن فخری زاده"

پیام وزیر رفاه در پی ترور ناجوانمردانه شهید “محسن فخری زاده”

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی ترور ناجوانمردانه شهید”محسن فخری زاده”معاون فقید وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی و از دانشمندان برجسته کشورمان را تسلیت گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری زاده، معاون فقید وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی و از دانشمندان برجسته کشورمان از سوی عوامل تروریستی رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است.

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
خبر ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری زاده،معاون فقید وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی و از دانشمندان برجسته کشورمان از سوی عوامل تروریستی رژیم صهیونیستی موجب تأسف و تأثر عمیق شد.

شهادت این دانشمند فرهیخته و مدیر برجسته نشان داد دشمنان قسم خورده ملت ایران که نتوانسته اند عزم و اراده ملت بزرگ ایران را در جنگ اقتصادی و تحرکات نظامی در هم بشکنند هم اینک با توسل به برخی اقدامات بزدلانه تلاش می کنند تا در اراده ملت قهرمان ایران خلل وارد کنند. ولی همانگونه که در چهار دهه گذشته نتوانسته اند، از این پس نیز نخواهند توانست.

اینجانب شهادت مظلومانه “محسن فخری زاده” را به محضر رهبر معظم انقلاب، رئیس محترم جمهوری، وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، خانواده، همکاران این شهید عظیم الشان و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای این شهید عزیز علو درجات و برای بازماندگان محترمش صبر جمیل خواستارم.