با حضور وزیر رفاه امروز (شنبه) صورت گرفت:

افتتاح دو مرکز جدید خدماتی صندوق بازنشستگی کشوری

“مرکز جامع ارتباط با ذی‌نفعان (SRM)” و “مرکز نوآوری صبا” دو مرکز خدماتی نوین صندوق بازنشستگی کشوری امروز (شنبه) با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مرکز جامع ارتباط با ذی‌نفعان صندوق بازنشستگی کشوری که تا پیش از این در قالب مرکز پاسخگویی تلفنی ۲۵۰۰ و به صورت محدود فعالیت می‌کرد، با توسعه و ارتقای خدمات و اهداف آن در قالب مرکز ارتباط با ذی نفعان و به صورت شبانه‌روزی و تمام هفته پاسخگوی سوالات و مسائل بازنشستگان است. 

از طریق این مرکز علاوه بر امکان پاسخگویی تلفنی و پیگیری مکالمات، با راه‌اندازی درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir تمامی خدمات برخط و غیرحضوری به بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش و خانواده آن ها همچون طرح‌های رفاهی، وام‌های ضروری، فیش و حکم حقوقی، بیمه تکمیلی درمان و غیره ارائه خواهد شد. 

مرکز نوآوری صبا نیز مرکزی برای حمایت و ایجاد شبکه استارتاپی در حوزه بازنشستگی و سالمندی است و دانشجویان، اساتید، استارتاپ ها و همه فعالان این حوزه می توانند از این طریق طرح‌های نوآورانه خود را در بستری نوین و قابل حمایت از سوی صندوق بازنشستگی کشوری پیگیری و اجرایی کنند.