برنامه های ایسا برای مقابله با ویروس کرونا

انجمن بین المللی تأمین اجتماعی (ISSA) برای کاهش پیامدهای اقتصادی و اجتماعی بحران کرونا در سازمان های تأمین اجتماعی برنامه هایی را اجرا کرده است.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری و به نقل از اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی (ISSA)، این روزها شیوع و گسترش کرونا ویروس به یک بحران بهداشتی در جهان تبدیل شده است که دولت ها و سازمان های بین المللی را بر آن داشته تا گام هایی را برای کاهش تأثیرات اقتصادی و اجتماعی این بیماری بردارند.

ایسا برای کاهش پیامدهای اقتصادی و اجتماعی کرونا ویروس در سازمان های تأمین اجتماعی، در گام نخست، اقدام به راه اندازی مانیتورینگ آنلاین کرده است که خدمات متفاوتی چون ارائه اطلاعات جامع، مانیتور رسانه ای، ارائه مقالات تحلیلی و همچنین برگزاری سمینارهای آنلاین (وبینار) را به کاربران ارائه می دهد.

در مانیتور رسانه ای که به صورت روزانه بروز رسانی می شود، مقالات تحلیلی به طور مرتب افزوده می شود. همچنین دوره جدید سمینارهای آنلاین (وبینار) ایسا از ماه آپریل (فروردین ۹۹) آغاز شده است.

دبیرخانه اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی به دنبال شیوع جهانی ویروس کرونا، برنامه دورکاری اجباری را برای تمامی کارکنان این سازمان اجرا کرده است.