برگزاری نشست همکاری اقتصادی میان نمایندگان اتحادیه کوپک و هیأت اقتصادی ساحل عاج با صندوق

نشست مدیران صندوق بازنشستگی کشوری و زیرمجموعه های تابعه با نمایندگان اتحادیه کوپک و هیأت اقتصادی کشور ساحل عاج برگزار شد.
 

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در این نشست که صبح امروز (یکشنبه) با حضور مدیران صندوق و هلدینگ های زیرمجموعه در سالن کنفرانس صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، طرفین در زمینه نیازهای سرمایه گذاری و موضوعات اقتصادی قابل توافق به بحث و تبادل نظر پرداختند.
پس از اعلام نیاز طرف ساحل عاج، مدیران مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری به بررسی و ارائۀ پیشنهادهای اولیه از طرف صندوق پرداختند که در این میان هلدینگ ساختمانی صندوق بازنشستگی کشوری در زمینه ساخت و ساز ساختمان های مدنظر، مجتمع سازی، شهرک سازی و تأمین زیرساخت های راه سازی به بیان دیدگاه های مشاوره ای و خدماتی پرداخت و در نهایت برای همکاری اعلام آمادگی کرد.

صندوق بازنشستگی کشوری همچنین آمادگی خود را در زمینه انجام مبادلات تجاری و بازرگانی در ساحل عاج اعلام کرد.

 

این هیأت نمایندۀ شرکتی تعاونی با بیش از ۱۳۵ شعبه در ساحل عاج است که در زمینه فعالیت های عام المنفعه نظیر ساخت و ساز و توسعه در این کشور خدمت رسانی می کند.
بر این اساس، قرار گردید جلسه دیگری میان نمایندگان اتحادیه کوپک، گروه اقتصادی ساحل عاج و صندوق برگزار شود و پس از تنظیم و امضای تفاهم نامه ای میان صندوق و هیأت اهل ساحل عاج و با شکل گیری کارگروه های مورد نیاز، فعالیت های اقتصادی مورد توافق بررسی شود و انجام پذیرد.