سخنگوی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد:

اعلام برنامه های صندوق بازنشستگی به مناسبت ایام “فجر فاطمی”

سخنگوی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بخشی از روزهای «فجر فاطمی» یعنی از ۱۳ تا ۱۷ بهمن ماه با محوریت «انقلاب و بازنشستگان» نامگذاری شده که تلاش کردیم همه هلدینگ ها و بخش های مختلف صندوق بازنشستگی درگیر فعالیت های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شوند. 
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمدرضا افشار با گرامی داشت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن آن با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: صندوق بازنشستگی کشوری به همین مناسبت این ایام را «فجر فاطمی» نام گذاری کرده و برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی را در کل کشور مدنظر قرار داده است. 
وی گفت: روز شنبه ۱۳ بهمن ماه با شعار «انقلاب، بازنشستگان، سرمایه‏ گذاری و کارآفرینی»، یکشنبه ۱۴ بهمن ماه با شعار «انقلاب، بازنشستگان، پژوهش»، دوشنبه ۱۵ بهمن ماه با عنوان «انقلاب، بازنشستگان، امید و نشاط»، سه شنبه ۱۶ بهمن ماه با شعار «انقلاب، بازنشستگان، سلامت» و روز چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه نیز با شعار « انقلاب، بازنشستگان، حمایت از تولید ملی» نامگذاری شده است.
افشار یاداور شد: برنامه های هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی ریز، هلدینگ بانکی و مالی و سهام، هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی (صباجهاد)، هلدینگ آتیه صبا و هلدینگ انرژی، موسسه پژوهش های راهبردی صبا و همچنین بخش ها و واحدهای ستادی و استانی صندوق بازنشستگی در همین ایام مورد توجه قرار گرفته است.
سخنگوی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: افتتاح پروژه های سامانه هوش تجاری (BI)  و صندوق جسورانه و حمایت از استارت آپ ها، برگزاری نشست های تخصصی از جمله نشست تخصصی بازخوانی اندیشه قانون اساسی در نظام تامین اجتماعی، افتتاح پروژه پالمیرا در تهران، افتتاح پروژه زیتون در رشت، افتتاح خانه امید نجف آباد، آغاز عملیات اجرایی خانه امید لار و برنامه های فرهنگی و اجتماعی در خانه های امید سراسر کشور بخشی از برنامه های این ایام است.
مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تجمیع محصولات صنایع شیر ایران در ۱۵۰ کد و افتتاح ورزشگاه فجر جهاد، حضور موثر در برنامه های و نمایشگاه های ملی و استانی از دیگر فعالیت های درنظر گرفته شده است.
افشار ادامه داد: همچنین ارائه دستاوردهای ۴۰ ساله هواپیمایی آسمان، افتتاح انبارهای عمومی و خدمات گمرکی در منطقه چابهار و سهلان، افتتاح شعبه کشور عمان کفش ملی و رونمایی از ۴۰ طرح جدید کفش ملی و همچنین رونمایی از دستاوردهای پتروشیمی جم در صدا و سیما برنامه های دیگری است که تلاش شده دستاوردهای صندوق بازنشستگی و زیرمجموعه های آن در قالب این برنامه ها به خوبی به مردم به ویژه بازنشستگان عزیز معرفی شود.
وی با ابراز امیدواری اینکه مردم و به ویژه بازنشستگان در روز ۲۲ بهمن ماه همانند سال های گذشته راهپیمایی باشکوه و بی نظیری را رقم زنند، گفت: برای این روز نیز هم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و زیر مجموعه های آن و هم صندوق بازنشستگی کشوری برنامه های مشترکی در نظر دارند که اجرایی خواهد شد.