با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد

متن حکم بدین شرح است .
جناب آقای محمود اسلامیان
نظر به تعهد، شایستگی و صلاحیت‌های علمی و اجرایی جنابعالی و بنا بر مصوبه جلسه هیأت امناء مورخ ۱۴/۷/۱۳۹۳، به موجب این ابلاغ به عنوان “مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری” منصوب می‌شوید.
اکنون در دهه چهارم انقلاب یعنی دهه پیشرفت و عدالت، با عنایت به اولویت های دولت تدبیر و امید و باتوجه به جایگاه و نقش ویژه آن صندوق در رسیدن به اهداف سیاست های کلان دولت انتظار می رود در راستای سیاست های دولت با رعایت قانون مداری، سعی و تلاش مضاعف در بعد نظارتی، استقرار انضباط مالی، مدنظر قرار دادن منابع و مصالح بازنشستگان عزیز و ارتقاء جایگاه آن صندوق‌، تمهیدات لازم را در جهت خدمت به جامعه فرهیخته و ممتاز بازنشستگان به عمل آورید.
اهم اقدامات موردنظر به شرح ذیل می‌باشد:
– تدوین راهبردهای کلان و برنامه های لازم برای دستیابی به اهداف صندوق
– تدوین سند چشم انداز پنجساله صندوق بازنشستگی کشوری با رعایت اصول بهره‌وری جهت تحصیل اهداف راهبردی با لحاظ اسناد و قوانین بالا دستی
– تنظیم برنامه و بودجه سنواتی با هدف نظارت کنترل و پایش منابع و مصارف
– بازنگری آیین نامه های مورد عمل صندوق با هدف به روز رسانی و تسهیل در امور
– برنامه ریزی و سیاست گذاری در جهت ارتقاء بهره وری و عملکرد شرکت ها و موسسات تابعه
امید است با اتکال به ذات اقدس پروردگار و تحت توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه در مسیر خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تلاش صادقانه و در جهت تحقق آرمان های رفیع امام راحل عظیم الشان ره و منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی موفق وموید باشید.
علی ربیعی
گفتنی است محمود اسلامیان در کارنامه کاری خود استانداری چهارمحال و بختیاری ، مدیریت ذوب آهن اصفهان و خزانه داری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران را دارد . علاوه براین وی در سوابق خود دریافت جایزه اول بهره وی ملی کشور و نیز مدال ملی تولید را از ریاست جمهوری سابق دارد.