مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد:

ایرانگردی و جهانگردی از ابتدای تابستان میزبان بازنشستگان در شهر “مشهدمقدس” است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی هتل مناسبی را در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) در اختیار گرفته است، اعلام کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، این هتل از ابتدای تابستان درخدمت بازنشستگان خواهد بود.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «نعمت الله ترکی»، گفت: برای سال های متمادی شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی مرکز اقامتی در مشهد مقدس نداشت و این موضوع خدمت رسانی به بازنشستگان برای سفر به مشهد را با مشکل روبرو کرده و هزینه سفر به شهر مقدس را بالا برده بود.

ترکی این اقدام را در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به بازنشستگان عزیز و اجرای دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر لزوم فراهم کردن امکان سفر ارزان برای هموطنان اعلام کرد و گفت: به شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی ابلاغ شد که تدبیر لازم برای تسهیل و قسطی شدن هزینه سفر را هم در دستور کار قرار دهد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام اینکه طرح های تقسیطی و تخفیفی برای تامین هزینه سفرها درنظر گرفته خواهد شد، گفت: تعمیم گردشگری و سفر ارزان برای بازنشستگان در زنجیره خدماتی شرکت ایرانگردی و جهانگردی در کل کشور، اقدامی ارزشمند در راستای خدمات گردشگری و عملیاتی شدن برنامه های دولت مردمی در این راستا است.