طی مراسمی؛

از ۳ خانواده شهید و ایثارگر استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد

به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، از سه خانواده شهید و ایثارگر بازنشستگان کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویر احمد، به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر، به همت مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور همکاران مدیریت استان، از ۳ نفر از خانواده های شهدا و ایثارگر این استان تجلیل شد.

در این دیدار های صمیمانه، بازنشستگان ایثارگر به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و خواستار توجه بیشتر مسئولان به بازنشستگان شدند. این عزیزان همچنین از خاطرات دوران خدمت و ایثار خود سخن گفتند.

«محمد تقی جلیلی بهابادی» مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: بازخوانی و ترسیم روز آمد این رخداد سرنوشت ساز و سترگ برای نسل های امروز انقلاب و آینده سازان واقعی این سرزمین، حماسه آفرینی ها و رشادت های فرزندان قرآن و ولایت در آن قطعه درخشان تاریخی را برای همیشه جاودانه و الهام بخش آنان در صحنه های رویارویی با بیگانگان و دشمنان انقلاب، نظام و میهن اسلامی قرار خواهد داد.

وی از زحمات و تلاش های بازنشستگان ایثارگر قدردانی کرد و گفت: از تجربیات و اندوخته فکری بازنشستگان می توان در ادامه مسیر انقلاب اسلامی بیشتر بهره برد.

جلیلی بهابادی در این دیدار با اشاره به آیه ۲۰ سوره توبه، اضافه کرد: این آیه شریفه را می‌توانیم تطبیق دهیم با روحیه و سیره جانبازان عزیزی که در راه خدا و با تقدیم بالاترین سرمایه، که جان آنها است، دِین خود را به اسلام و میهن اسلامی ادا کردند.

او اضافه کرد: قطعاً ما با چنین برنامه‌ها و مراسمی نمی‌توانیم پاسداشت مقام جانبازان عزیز را آنگونه که بر ما فرض است، انجام دهیم و ما در این ایام فقط ارادت خود را به این اسوه‌های ایثار و فداکاری بیان می‌کنیم.

مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: در واقع ما هیچ گاه آن‌گونه که باید از پس گرامی‌داشت و نکوداشت مقام جانبازان و ایثارگران عزیز بر نمی‌آییم و فقط به خودمان تذکر می‌دهیم که باید در کار و زندگی خود و برای خدمت به مردم، از جانبازان و ایثارگران عزیز الگوبرداری کنیم.

گفتنی است، در پایان این دیدارها هدیه‌ای به رسم یادبود به بازنشستگان ایثارگر منتخب اهدا شد.

در این دیدارها از بازنشستگان ایثارگر «عبدالحسین جمالی خوشمکانی» بازنشسته جانباز و آزاده دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان، «ماهرخ جلیل نصرآباد عُلیا» همسر شهید بازنشسته سازمان آموزش و پرورش استان و «رحمت اله عباس نژاد» جانباز و رزمنده بازنشسته سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.