به مناسبت دهه کرامت برگزار شد؛

برگزاری جشن گروه مهارت‌های میانسالی در خانه مهر کرمان

به مناسبت ولادت حضرت معصومه و آغاز دهه کرامت برنامه جشن گروه مهارت های میانسالی عصر یکشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه در خانه مهر کرمان برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری و به نقل از روابط عمومی استان کرمان، این جشن که با حضور جمعی از بازنشستگان از ساعت ۱۸ تا ۲۱ عصر یکشنبه در سالن خاطره های خانه مهر بازنشستگان کشوری کرمان برگزار شد، با اجرای موسیقی زنده و شعرخوانی حضار همراه بود و مطالبی در خصوص مسائل مذهبی صدر اسلام و مسائل تاریخی توسط تعدادی از فعالان خانه مهر کرمان ارائه شد.

لازم به ذکر است که طبق روال هفتگی، «محمدرضا براهام»، شاعر، نویسنده و روزنامه نگار کرمانی به موضوع تاریخ ایران، حضور پرتغالی ها در خلیج فارس و حکومت صفویه پرداخت و با پخش چند فیلم کوتاه ۱۰۰ثانیه ای مطالبی را در زمینه گردشگری در دوران میانسالی ارائه کرد.

گفتنی است، سردبیر این جلسات سرکارخانم خسروی بازنشسته عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان است و این جلسه نود و پنجمین جلسه گروه مهارت های میانسالی در خانه مهر کرمان بود.

علاقه مندان و مخصوصا بازنشستگان عزیز می توانند جهت شرکت در این جلسه، یکشنبه ها راس ساعت ۶ عصر به آدرس کرمان، پارک مادر، خانه مهر بازنشستگان مراجعه نمایند. شرکت برای عموم آزاد و رایگان است.