مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان:

بزودی سالن ورزشی خانه امید بازنشستگان جیرفت افتتاح می‌شود

مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان از افتتاح سالن ورزشی خانه امید بازنشستگان جیرفت در آینده نزدیک خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کرمان، «محمدسلیمانی» مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان با حضور در نشست دورهمی سه‌شنبه‌های خانه امید بازنشستگان شهرستان جیرفت، با اعلام این خبر گفت: خانه های امید و مهر بازنشستگان، مراکز فرهنگی و اجتماعی ارزشمندی برای پرکردن اوقات فراغت بازنشستگان عزیز است.

وی تصریح کرد: لازم است مسئولان امر با توجه به احداث و بهره برداری از این مجموعه های ارزشمند، گامی موثر در جهت افزایش شادی و نشاط در بین پیشکسوتان جامعه بردارند.

سلیمانی افزود: به هر میزان که برای ورزش، نشاط و شادی پیشکسوتان جامعه هزینه شود، ده‌ها برابر صرفه جویی در هزینه های درمانی این عزیزان رخ خواهد داد.

مدیرصندوق بازنشستگی استان کرمان همچنین اظهار داشت: حضور فعال سالمندان، میانسالان و بازنشستگان در جامعه علاوه براینکه باعث افزایش شادی در بین این عزیزان می شود، از بروز بسیاری از بیماریها جلوگیری می کند که آورده ارزشمندی برای حوزه سلامت و درمان به همراه دارد.

وی ادامه داد: سالن ورزشی خانه امید جیرفت در فضای مجاور خانه امید این شهر با تجهیزات ورزشی متناسب برای استفاده بازنشستگان عزیز در یک ماه آینده آماده شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

سلیمانی از بازنشستگان فعال خواست تا در فراهم کردن زمینه حضور سایر بازنشستگان در این مجموعه و سایر فعالیت های اجتماعی به این مدیریت کمک کنند.

گفتنی است که شهرستان جیرفت بالغ بر ۶هزار نفر بازنشسته کشوری دارد که ۷۵ درصد این بازنشستگان مربوط به آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و جهاد کشاورزی این شهرستان هستند.

در ادامه این‌ نشست که بیش از سه ساعت به طول انجامید، تعدادی از بازنشستگان حاضر در جلسه به شعرخوانی و اجرای موسیقی زنده پرداختند. در پایان نیز از خانم «آمنه بهره‌مند» از بازنشستگان فعال شهرستان جیرفت تجلیل شد.