با حضور سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌های صندوق:

نشست دوره‌ای مدیران استانی منطقه غرب و شمال‌غرب کشور برگزار شد

با حضور سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشوری نشست کارگروه استان های منطقه غرب و شمال غرب این صندوق با هدف بررسی مشکلات بومی و منطقه ای بازنشستگان کشوری برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در این نشست که با حضور «مهدیه محمدصادق» سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشوری و مدیران استان های زنجان، قزوین، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان به میزبانی مدیریت زنجان برگزار شد، بر بهبود کیفیت خدمات و تسریع و تسهیل در دسترسی بازنشستگان تحت پوشش به خدمات صندوق بازنشستگی تاکید شد.

سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشوری در این نشست بر ضرورت بازدید مدیران صندوق از مراکز طرف قرار داد با شرکت بیمه گر و کیفیت خدمات ارائه شده به بازنشستگان تاکید کرد.

محمدصادق در نخستین نشست کارگروه استان‌های منطقه غرب و شمال‌غرب کشور گفت: واگذاری بخشی از اختیارات حوزه ستاد صندوق در حوزه‌ های مختلف به ویژه حوزه فنی در سطح استان‌ها برای ارائه خدمت مناسب به بازنشستگان عزیز و رفع سریعتر مشکلات موجود در دستور کار صندوق بازنشستگی قرار دارد.

وی با اشاره به نظر مدیرعامل صندوق برای تفویض اختیار از سطح ستادی به مدیریت های استانی، اظهارداشت: این برنامه ای است تا از ظرفیت های استان ها بیش از گذشته استفاده کنیم و تشکیل کارگروه منطقه ای با حضور مدیران استانی و برگزاری نشست های دوره ای، به همین منظور عملیاتی شده است.

وی که در این نشست با مدیران استان های زنجان، قزوین، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، کرمانشاه و کردستان سخن می گفت، حضور پزشک در خانه های امید را برای رصد و غربالگری سلامت بازنشستگان مهم دانست و از مدیران استان ها خواست تا در این زمینه گام بردارند.

سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشوری همچنین یکی از سیاست های این صندوق را در دوره جدید و در چند ماه اخیر، تجلیل از پیشکسوتان و مفاخر صندوق و همچنین خانواده معظم شهدا و ایثارگران تحت پوشش صندوق بازنشستگی عنوان کرد.

براساس این گزارش، مدیران حاضر در نشست منطقه ای غرب و شمال غرب صندوق بازنشستگی، مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های مختلف از جمله درآمد و هزینه، فنی، حقوقی، فرهنگی و اجتماعی، سیستم‌ها و روابط عمومی مطرح کردند. همچنین مقرر شد پیشنهادهای لازم‌ از سوی مدیران استان ها جهت‌ رفع مشکلات و تفویض اختیارات لازم در حوزه‌ های مورد نظر به ستاد صندوق ارائه شود.

گفتنی است، با دستور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و با هدف خدمت رسانی هرچه بهتر به بازنشستگان عزیز، مدیریت های استانی موظف شدند تا تعامل بیشتری با کانون های بازنشستگی استان خود داشته باشند.