دکتر ترکی در بازدید از ایرانگردی و جهانگردی اصفهان:

هلدینگ تخصصی صندوق بازنشستگی در حوزه گردشگری و حمل و نقل ایجاد می‌شود

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در جریان سفر به اصفهان، با حضور در دفتر نمایندگی شرکت ایرانگردی و جهانگردی مستقر در استان اصفهان، ظرفیت قابل توجه این استان را برای انجام اقدامات اثرگذار در حوزه گردشگری مهم برشمرد و گفت: با ایجاد هماهنگی میان شرکت های مختلف زیرمجموعه صندوق می توانیم یک هلدینگ تخصصی در حوزه گردشگری و حمل و نقل داشته باشیم.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «نعمت الله ترکی» با اعلام این مطلب، بر لزوم تعیین تکلیف ۵۰ درصد سهام شرکت ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به سازمان تامین اجتماعی است تاکید کرد و گفت: به دنبال این هستیم که ۵۰ درصد سهام را از این سازمان تحویل بگیریم تا تکلیف سهامداری این شرکت مشخص شود و بتوان تصمیم گیری های مدیریتی اتخاذ کرد.

او با اشاره به توانایی درآمدزایی در حوزه گردشگری در استان اصفهان گفت: شرکت ایرانگردی و جهانگردی در این استان امکان ساخت یک مرکز خدماتی چندمنظوره با امکان هتلینگ و ارائه خدمات فرهنگی، ورزشی و تفریحی را دارد و باید این ظرفیت را به کار گرفت.

ترکی افزود: با تقسیم کشور به چند منطقه می توانیم قطب های گردشگری را در مناطق مختلف کشور داشته باشیم و هریک از این قطب ها، چند استان پیرامون خود را هم مدیریت کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در این حوزه یک بخش از وظایف ما انجام فعالیت های اجتماعی و بخش دیگر آن خدمت رسانی به یک میلیون و ۷۰۰هزار بازنشسته کشوری است که باید به آن بپردازیم.

ترکی همچنین در ادامه سفر خود به استان اصفهان از خانه امید شهر اصفهان نیز بازدید کرد.

مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی نیز در حاشیه این بازدید گفت: با اراده و مدیریت جهادی دکتر ترکی و همت همکاران ما، مرکز چند منظوره گردشگری، فرهنگی، ورزشی و اقامتی جهانگردی در اصفهان راه اندازی می شود.

«مهدی ذوقی» مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در مرکز اقامتی_ تفریحی استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: با راه‌اندازی مرکز چند منظوره فرهنگی،گردشگری، ورزشی و اقامتی، بزودی این مرکز به قطب گردشگری اصفهان تبدیل خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از پیگیری های مستمر دکتر ترکی تصریح کرد: مرکز تفریحی اقامتی استان اصفهان پس از گذشت ۵ سال به منظور خدمت رسانی به بازنشستگان و عموم مردم در دست احیا و توسعه قرار گرفته و بزودی مراسم کلنگ زنی آن با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.

ذوقی در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته ان شاءالله در اوایل تابستان توسعه این مرکز شروع خواهد شد.