مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در بازدید از شرکت پگاه اصفهان:

شرکت‌های وابسته به صندوق بازنشستگی باید حضور در عرصه بین‌المللی را افزایش دهند

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در جریان سفر به استان اصفهان که به منظور دیدار با کانون های بازنشستگی و بازدید از مجموعه های صنعتی وابسته به این صندوق در اصفهان انجام شد، از مجموعه پگاه اصفهان بازدید و با مدیران و کارکنان این شرکت گفتگو کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر «نعمت الله ترکی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های پگاه اصفهان، گفت: فلسفه وجودی پگاه و تأسیس این مجموعه عظیم تولیدی سودآوری و تولید ارزش افزوده است و همه شرکت های زیر مجموعه صندوق می بایست در خصوص توسعه، نوسازی و بهسازی، اهتمام ویژه داشته باشند.

وی همچنین در دیدار با کارگران و کارکنان این شرکت ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی آنها، توجه به نیروی انسانی متعهد و متخصص و بحث توانمندسازی و آموزش این نیروها را مهم ارزیابی کرد.

ترکی در پایان ابراز امیدواری کرد که شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی با افزایش رقابت در سطح بین المللی، به پیشرفت های چشمگیری در زمینه صنعت و تولید دانش بنیان، دست یابند.

در ابتدای این مراسم کاشانی زاده مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان نیز ضمن قدردانی از حمایت های بی دریغ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، برنامه ها و فعالیت های این مجموعه صنعتی را در راستای تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» خواند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد تا در سال جاری شاهد موفقیت های بیش از پیش این مجموعه باشیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم با حضور معاونین، مدیران و جمعی از پرسنل شرکت پگاه اصفهان، از سوی شورای اسلامی و تعاونی مصرف کارکنان پگاه با اهداء لوحی از مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تقدیر و تجلیل شد.