سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری:

ثبت نام اینترنتی پنجمین دوره مسابقات ورزشی بازنشستگان کشوری آغاز شد/ مهلت ثبت نام تا پایان اردیبهشت۱۴۰۲

سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام اینترنتی «پنجمین دوره مسابقات ورزشی بازنشستگان کشوری» از ابتدا تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «مسعود خواست خدایی» با اعلام این خبر افزود: صندوق بازنشستگی کشوری طبق روال هرساله و با هدف ترویج فعالیت های ورزشی سلامت محور برای بازنشستگان، پنجمین رویداد بزرگ ورزشی بازنشستگان کشوری را در خردادماه امسال به صورت استانی و در دو بخش «انفرادی» و «همگانی» برگزار می کند.

وی با بیان اینکه «ثبت نام این مسابقات ورزشی از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir آغاز شده و تا روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه نیز ادامه خواهد داشت»، گفت: در این دوره از مسابقات ورزشی، بازنشستگان می توانند در بخش «انفرادی» در یکی از رشته‌های «شنا کرال سینه، شطرنج، دارت، تنیس روی میز و تیراندازی با تفنگ بادی» شرکت کنند.

او ادامه داد: علاقه مندان برای حضور در بخش «همگانی» نیز می توانند یکی از رشته های «دو امدادی ۴۰۰متر، فوتبال دستی و پتانگ» را انتخاب و با سایر ورزشکاران به رقابت بپردازند.

به گفته خواست خدایی نفرات برتر در رقابت های استانی به مسابقات منطقه ای اعزام خواهند شد و سپس با برگزاری مسابقات منطقه ای نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

خواست خدایی، همچنین تصریح کرد: مسابقات «شنا کرال سینه و دو امدادی ۴۰۰متر» دارای محدودیت سنی است و برای بازنشستگان عزیزی که زیر ۶۵سال سن دارند اجرا می شود. همچنین مسابقات تنیس روی میز در دو رده بندی سنی بالا و پایین ۶۵ سال برگزار می شود.