با ارسال لوح تقدیری انجام شد؛

تقدیر وزیر کار از صندوق بازنشستگی کشوری درپی عملکرد این صندوق در جشنواره شهید رجائی/ کسب رتبه نخست در بین دستگاه‌های تابعه وزارت کار

صندوق بازنشستگی کشوری در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ جشنواره شهید رجائی رتبه نخست مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را کسب کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تقدیرنامه ای خطاب به «نعمت الله ترکی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، کسب رتبه نخست در بین سازمان های تابعه آن وزارتخانه را در جشنواره شهید رجائی تبریک گفت.

در متن این لوح تقدیر آمده است: خدمت به ملت بزرگ ایران در عصر نظام مقدس جمهوری اسلامی، توفیقی سترگ، فداکارانه و جهادی به شمار می رود که شهدای والامقام به عنوان میراثی جاویدان به یادگار گذاشته اند.

در سالی که به تدبیر داهیانه مقام معظم رهبری مزین است به «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» بدینوسیله از تلاش های ارزنده همکاران آن صندوق برای کسب رتبه اول در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در بین سازمان های تابعه در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ (جشنواره شهید رجائی) قدردانی می شود. از خدواند منان توفیق روزافزون شما و همکاران محترم را مسالت می نمایم.