در راستای راهبرد مشارکت درون گروهی با امضای تفاهم‌نامه همکاری؛

خدمات بیمه‌ای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به بیمه ملت سپرده شد

کلیه خدمات بیمه‌ای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سال ۱۴۰۲ با امضای تفاهم‌نامه همکاری به شرکت بیمه ملت سپرده شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری و به نقل از شرکت انیارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، با حضور مدیران عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و بیمه ملت، طی تفاهم‌نامه ای همۀ خدمات بیمه‌ای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ( سراسرکشور) در سال ۱۴۰۲ به بیمه ملت سپرده شد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این نشست با اشاره به سیاست‌های مقام عالی وزارت و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا در استفاده از ظرفیت‌های درون مجموعه برای هم‌افزایی ابراز کرد: از ابتدای حضور در مجموعه برآنیم تا سیاست‌های ابلاغی را با تمام توان پیاده سازی کنیم.

مهدی آل ابراهیم با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در ساختمان بیمه ملت، ضمن قدردانی از توجه مدیران بیمه ملت به موضوع تفاهم و همکاری گفت: با امضای این قرارداد بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال گردش مالی در داخل زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری باقی می ماند و امیدواریم این حرکت به عنوان الگویی برای یک مشارکت سازندۀ درون گروهی پیش روی سایر زیرمجموعه های صندوق قرارگیرد.

آل ابراهیم ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با لطف خداوند متعال و استعانت ز معصومین (ع) و شهدای عزیز بتوانیم با عملیاتی کردن خط مشی جدید وزارت‌خانه و صندوق با همدلی و تفاهم اقدامات مثبت و ارزشمندی را رقم بزنیم که منافع آن نصیب همه اجزای مجموعه شود.

در این جلسه همچنین مدیرعامل شرکت بیمه ملت با بیان اینکه با استقرار تیم جدید مدیریتی بیمه ملت مقرر شد که همکاری بین شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری افزایش یابد، اظهار داشت: در سیاست های ابلاغی بالادستی بر رویکرد همکاری و تفاهم در شرکت های زیرمجموعه تاکید شده است و ما این نگاه را امروز در مسائل و موضوعات مربوط به بیمه ملت و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به وضوح می‌بینیم.

یزدان‌دوست تاکید کرد: تلاش مدیران ارشد شرکت بیمه ملت بر این است که اعتماد مدیران صندوق بازنشستگی کشوری و سایر سهامداران ارجمند را به نحو مطلوب پاسخ دهند و بهترین خدمت را در این روزها که مصادف با اعیاد مبارک شعبانیه و همچنین فرارسیدن بهار طبیعت است، ارائه دهند.