مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد:

واریز وام ۱۵میلیون تومانی برای بازنشستگان خسارت دیده از زلزله خوی

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی برای بیش از ۶هزار نفر از بازنشستگان آسیب دیده از زلزله خوی خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، “نعمت‌الله ترکی” با اعلام این خبر گفت: براساس اعلام قبلی وام ضروری ۱۵میلیون تومانی برای تعداد ۶هزار و ۴۲۸ نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران زیرپوشش این صندوق در شهرستان خوی که از زلزله اخیر آسیب دیده بودند، واریز شد.

وی با اشاره به کمک های ارسالی برای زلزله زدگان شهرستان خوی گفت: ارسال ۲۰ تن محصولات لبنی پگاه به ارزش‌ دومیلیارد تومان، خرید و ارسال ۱۵۰دستگاه بخاری برقی به ارزش‌ یکصد میلیون تومان، ارسال محصولات بهداشتی به ارزش‌ ۶۰ میلیون تومان و ارسال سه کامیون محصولات شرکت پیچک شامل کنسرو لوبیا و تن ماهی به ارزش‌ ۲میلیارد تومان از جمله این کمک‌ها بوده که از دهه فجر تاکنون انجام شده است.

ترکی همچنین اعلام کرد: ارزیابی میزان خسارت منزل بازنشستگانی که در زلزله خوی بیش از ۵۰ درصد آسیب دیده یا تخریب شده توسط کارشناسان بیمه ملت از امروز (پنجشنبه) جهت کمک به بازسازی آن توسط صندوق آغاز شده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری شامگاه ۱۱بهمن ماه و در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سفر به استان آذربایجان غربی از محل اسکان زلزله زدگان شهرستان خوی بازدید کرد.

وی در دیدار چهره به چهره با بازنشستگان و آسیب دیدگان از زلزله ۵.۸ ریشتری خوی، مطالبات و خواسته‌های آنان را شنید و بلافاصله دستوراتی را در چندمحور مختلف از جمله پرداخت وام ضروری و ارسال تجهیزات و وسایل گرمایشی برای رفع دغدغه‌های عزیزان بازنشستگان برای واحدهای داخلی و مدیریت استانی صندوق و تعدادی از شرکت‌های تابعه صادر کرد.