درمحل خانه امید سنندج اجرا شد؛

برپایی دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی و صنایع دستی بازنشستگان استان کردستان

دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی و صنایع دستی بازنشستگان کشوری استان کردستان، “یادواره پیشکسوت فرهیخته زنده یاد گیتی عزت پور” در خانه امید سنندج افتتاح شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و  اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کردستان، این نمایشگاه روز دوشنبه ۲۴بهمن ماه با حضور معاون امور عمرانی استاندار کردستان، مدیر صندوق بازنشستگی استان کردستان و جمعی از پیشکسوتان و بازنشستگان استان در محل خانه امید بازنشستگان شهرستان سنندج افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت.

در آیین افتتاح این نمایشگاه که با برپایی ۱۷ غرفه از هنرهای تجسمی ۱۵ بانوی بازنشسته و دو پیشکسوت مرد استان برگزار شد، مدیر صندوق بازنشستگی استان کردستان ضمن قدردانی از بازنشستگان هنرمند حاضر در این نمایشگاه، گفت: در راستای رهنمود مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، در صدد پیگیری امورات مربوط به ساخت مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی ویژه بازنشستگان استان هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد که با کمک و حمایت معاون امور عمرانی استانداری کردستان که جهت افتتاح دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی و صنایع دستی بازنشستگان کشوری استان کردستان حضور یافته‌اند این مهم عملیاتی شود.

حبیبی معاون امور عمرانی استاندار کردستان نیز ضمن تبریک به بازنشستگان حاضر در نمایشگاه برای فعالیت در این دوران و خلق آثار زیبای هنری، از دست اندرکاران برگزاری این رویداد قدردانی کرد.

وی در ادامه خطاب به بازنشستگان حاضر قول مساعد داد تا در خصوص اختصاص زمین مناسب به متراژ حداقل ۸ هزار مترمربع برای احداث مجتمع فرهنگی، آموزشی و ورزشی ویژه بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی کشوری، نهایت همکاری را انجام دهد.

معاون عمرانی استانداری کردستان، خود را شاگرد بازنشستگان دانست و گفت: بازنشستگان گنجینه هایی از تجربه و بزرگان ما هستند و احترام و تکریم این عزیزان جزء وظایف ما است و امیدوارم بتوانیم خدمات در خور شان این عزیزان فراهم کنیم.

گفتنی است، معاون امور عمرانی استاندار کردستان به همراه مدیر صندوق بازنشستگی استان، از بخش های مختلف و غرفه هنرمندان پیشکسوت حاضر در نمایشگاه و خانه امید شهرستان سنندج بازدید و با بازنشستگان دیدار و گفتگو کردند.

این نمایشگاه تا ۲۸بهمن ماه در محل خانه امید سنندج برپا خواهد بود.