به همت صندوق بازنشستگی خوزستان انجام شد؛

از شاهنامه‌خوانی تا برگزاری مسابقات ورزشی در خانه‌های امید استان خوزستان

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری از برگزاری همایش شاهنامه خوانی با مشارکت بازنشستگان تا برگزاری مسابقات ورزشی از جمله دارت در سطح این استان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی استان خوزستان، «آرش رشادتمند» با اعلام این خبر گفت: به مناسبت این ایام مبارک، مراسم شب شعر و مشاعره روز سه شنبه ۱۸بهمن۱۴۰۱ از ساعت ۲۱ تا ۲۳:۳۰ با حضور بازنشستگان کشوری در خانه امید بازنشستگان کشوری دزفول برگزار و در پایان از شاعران برتر و برندگان مشاعره با اهدای لوح و جایزه تقدیر شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های اجرا شده در خانه امید دزفول اظهار داشت: برپایی ایستگاه سلامت، خدمات بهداشتی و کلاس آموزشی درمان بمناسبت دهه مبارک فجر با همکاری مرکز بهداشت و درمان دزفول روز سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح با حضور بازنشستگان کشوری از دیگر برنامه های این مرکز فرهنگی و اجتماعی است.

به گفته رشادتمند، در این ایستگاه سلامت به صورت رایگان از حاضرین تست گیری فشار خون، قندخون و اندازی گیری قد و وزن انجام شد.

وی یادآور شد: در همین روز و از ساعت ۱۱ تا ۱۳ مسابقه دارت در این خانه امید با حضور بازنشستگان اجرا شد و در پایان از برندگان با اهدای جوایز تقدیر شد.

رشادتمند همچنین افزود: مسابقه تنیس روی میز نیز در این ایام با همکاری انجمن ورزش بازنشستگان کشوری استان خوزستان روز سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸ در محل خانه امید بازنشستگان کشوری اندیمشک برگزار شده و در پایان به نفرات برتر احکام قهرمانی و هدیه ای به یادگار اهدا شد.

وی همچنین گفت: همایش خانوادگی بازنشستگان کشوری استان خوزستان، بمناسبت دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی روز پنج شنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ از ساعت ۸ تا تا ۱۰ صبح با حضور بازنشستگان عزیز در جاده ساحلی غربی حدفاصل پل طبیعت تا کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد.