مدیر صندوق بازنشستگی کردستان خبر داد:

افتتاح دفتر نمایندگی خدمات جبران خسارت درمان بازنشستگان در خانه امید سنندج

به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دهه مبارکه فجر، نمایندگی شرکت آتیه سازان حافظ در خانه امید بازنشستگان شهرستان سنندج با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان کردستان، مدیر شرکت بیمه آتیه سازان حافظ استان، مدیر خانه امید بازنشستگان شهرستان سنندج و جمعی از مسئولین کانون ها و بازنشستگان شهرستان افتتاح شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کردستان، «محمد احمدی» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان در مراسم افتتاحیه این نمایندگی، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که به همگان در راه کوشش برای رفاه بازنشستگان عزیز تاکید نموده اند، گفت: ایشان همچنین جمله ای فرمودند مبنی بر اینکه “گمان نمی کنم عبادتی بالاتر از خدمت به مردم وجود داشته باشد” و درهمین راستا از شرکت بیمه آتیه سازان بابت ایجاد و راه اندازی این دفتر نمایندگی که خدمت رسانی به بازنشستگان را تسهیل خواهد کرد، تشکر می کنم.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان، در ادامه خطاب به مدیر بیمه آتیه سازان حافظ گفت: انتظار داریم با مراکز درمانی بیشتری در استان قرارداد منعقد شود تا موجبات آسایش بازنشستگان بیش از گذشته فراهم شود.

احمدی با اشاره به سیاست مدیرعامل صندوق بازنشستگی برای پیگیری اجرایی شدن ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و اجرای بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان همانند شاغلین توسط دستگاه های اجرایی، گفت: صندوق به دنبال اجرای این قانون است، اما در غیر اینصورت تلاش شده تا قرارداد جامع و کاملی با تعهدات مناسب و به صورت یکدست و کشوری منعقد شود.

وی در ادامه با بیان اینکه با توجه به مشورت و اخذ نظر بازنشستگان و همچنین بازخورد نظر این عزیزان، به سراغ هیچ بیمه ای دیگری از جمله بیمه اکمل و سایر بیمه ها نمی رویم، ابراز امیدواری کرد: دستگاه های اجرایی مفاد ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری را به نحو احسن جهت بازنشستگان عزیز با توجه به سال ها خدمات ارزنده و شایسته این عزیزان اجرا کنند.

احمدی یادآور شد: با افتتاح این نمایندگی، عزیزان بازنشسته می توانند اسناد پزشکی خود را جهت پذیرش و ثبت هزینه به این نمایندگی تحویل و همچنین از خدمات قابل توجه خانه امید بازنشستگان شهرستان سنندج نیز بهره مند شوند.