به مناسبت دهه فجر؛

از ۴ پیشکسوت استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد

در ایام دهه فجر و با حضور مدیران کل ادارات در استان کهگیلویه و بویر احمد از چهار نفر از بازنشستگان کشوری این استان تجلیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویر احمد، هفدهم بهمن ماه به همت مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور مسئولین دستگاه های اجرایی استان، از ۴نفر از بازنشستگان و مشاهیر این استان تجلیل شد.

در این دیدار های صمیمانه، بازنشستگان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و خواستار توجه بیشتر مسئولان به بازنشستگان شدند. این عزیزان همچنین از خاطرات دوران خدمت و ایثار خود سخن گفتند.

در این دیدارها حجت الاسلام و المسلمین ساجدی معاونت فرهنگی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان، عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان و حجت الاسلام و المسلمین ظهرابی نماینده ولی فقیه در اداره کل جهاد کشاورزی استان و تعدادی از کارکنان و رئیس کانون بازنشستگان جهاد کشاورزی، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد را همراهی کردند.

«محمد تقی جلیلی بهابادی» مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویر احمد نیز ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و همچنین یکصدمین سالگرد تاسیس صندوق بازنشستگی کشوری، از زحمات و تلاش های بازنشستگان قدردانی کرد و گفت: از تجربیات و اندوخته فکری بازنشستگان می توان در ادامه مسیر انقلاب اسلامی بیشتر بهره برد.

گفتنی است، در پایان این دیدارها لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود به بازنشستگان منتخب اهدا شد.

در این دیدارها از بازنشستگان و فرهیختگان زیر تجلیل شد:

«محمد علی صفائی نصر آباد» از چهره های فرهنگی و مدیر خانه امید یاسوج و بازنشسته اداره کل آموزش و پرورش استان در محور فعالیت های عام المنفعه

« مسعود برزگر» از کارآفرینان برتر استان در حوزه دامپروری و بازنشسته اداره کل ورزش و جوانان استان در حوزه کارآفرینی و ایجاد اشتغال

«خداخواست محمدزاده» از جانبازان و ایثارگران بازنشسته اداره کل جهاد کشاورزی در حوزه ایثار و فداکاری

«جواد جلالی» از بازنشستگان اداره کل آموزش و پرورش استان و پژوهشگر و استاد قرآن در حوزه آموزش و پژوهش