به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی؛

همایش پیاده‌روی بازنشستگان شهر رشت با تجلیل از بانوی شاعر گیلانی همراه شد

مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان از برگزاری برنامه پیاده روی بازنشستگان شهر رشت و مراسم جشن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در خانه امید رشت خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان گیلان، سجاد محمدیان در این باره گفت: روز سه شنبه ۱۸ بهمن به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی همایش پیاده روی بازنشستگان گرانقدر با حضور روسای کانون های بازنشستگی، هنرمندان بازنشسته و جمعی از بازنشستگان عزیز از محل پارک شهر رشت به سمت خانه امید بازنشستگان برگزار شد.

محمدیان در جمع بازنشستگان در خانه امید شهر رشت ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: بازنشستگان از نسلی هستند که دوران پر افتخار انقلاب را درک کرده و اکنون مسئولیت مهم انتقال ارزش های انقلاب را به نسل جوان عهده دار هستند.

وی در ادامه با اشاره به مهمترین مطالبات و مشکلات این عزیزان چون “اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی (اصلاحیه متناسب سازی حقوق بازنشستگان وزارت بهداشت و درمان)، پرداخت مطالبات معوق مهرماه ۹۹ متناسب سازی حقوق بازنشستگان و موظفین” اظهار داشت: با حضور مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری، ظرف چند روز کسورات معوق حقوق بازنشستگان که یکی از دغدغه های این عزیزان بود تسویه شد.

محمدیان با قدردانی از مدیریت جدید صندوق بازنشستگی کشوری برای پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان به عنوان یک مسئولیت بدیهی این صندوق، گفت: برای رفاه عزیزان بازنشسته تصمیم گرفته شده تا در استان های که ظرفیت لازم را دارند یک مجتمع رفاهی، فرهنگی، ورزشی و اقامتی دایر شود.

در همین خصوص محمدیان افزود: ما نیز در استان گیلان و برای شهر رشت، مکاتبات و جلسات متعددی با استاندار گیلان انجام دادیم که خوشبختانه ایشان نیز به معاونین ذیربط دستور دادند تا از اراضی ملی استان، زمین مناسبی را در اختیار صندوق بارنشستگی کشوری برای این منظور قرار دهند.

در ادامه این برنامه، از طرف صندوق بازنشستگی استان گیلان از خانم «زهرا سیاوش آبکنار»، شاعر فرهیخته استان گیلان نیز با اعطای تندیس و هدیه ای به رسم یادبود تجلیل شد.

براساس گزارش روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی گیلان، به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، روز سه‌شنبه ۱۸بهمن ماه نیز میز خدمت جهادی و پاسخگویی مردم با حضور ۷۰ دستگاه اجرایی استان گیلان از جمله مدیریت صندوق بازنشستگی این استان در محل مصلی رشت برگزار شد. میز خدمت جهادی صندوق بازنشستگی گیلان در راستای پاسخگویی چهره به چهره مدیریت این استان به مراجعین به ویژه بازنشستگان عزیز و با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد.

«سجاد محمدیان» همچنین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و معاونین استانداری و سایر مدیران اجرایی گیلان بر اهمیت این حرکت جهادی تاکید و خاطر نشان کرد که یکی از اهداف میز خدمت، حضور فعال مدیران در صحنه و پاسخگویی مناسب به مردم است.