همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انجام شد؛

نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی در خانه‌های امید بازنشستگان سراسر کشور

همزمان با ۱۲ بهمن ماه سالروز بازگشت تاریخی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) به میهن و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب اسلامی در خانه های امید بازنشستگان سراسر کشور نواخته شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، این برنامه صبح امروز (چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه) به منظور گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به طور هماهنگ و همزمان با حضور مدیران استان ها، روسای کانون های بازنشستگی و تعدادی از بازنشستگان زن و مرد در محل خانه های امید سراسر کشور برگزار شد.

مدیران و روسای کانون های بازنشستگی در برخی استان‌های کشور همچنین با حضور در مزار شهدا، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

قرار است دراین ایام علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی ۳۴ پروژه اقتصادی شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری، ۴ خانه امید بازنشستگان کشوری نیز شامل خانه های امید سقز در کردستان، فسا در فارس و اهر و ملکان در آذربایجان شرقی به بهره برداری برسد.

برگزاری برخی فعالیت های فرهنگی و ورزشی برای بازنشستگان تحت پوشش و کارکنان صندوق و هلدینگ ها و شرکت های تابعه، تجدید میثاق با آرمان های بلند بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و دیدار مدیران صندوق با خانواده شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی از جمله برنامه های دیگری است که در ایام دهه مبارک فجر انجام خواهد شد.