سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری در سفر به یزد:

برنامه‌ریزی برای سفرهای سیاحتی و زیارتی بازنشستگان کشوری درحال انجام است/ پیگیری مطالبات بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برنامه‌ریزی برای سفرهای سیاحتی و زیارتی بازنشستگان کشوری درحال انجام و نهایی شدن است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی استان یزد، «نعمت الله ترکی» امروز (شنبه) در جریان سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور به استان یزد در نشستی با روسای کانون های بازنشستگی این استان حضور یافت و با اعلام این مطلب گفت: پیگیری مسایل و مشکلات بازنشستگان مثل اجرای ماده ۸۵ و بیمه تکمیلی که به صورت قانون بتوان آن ها را مطرح کرد، در برنامه هفتم توسعه پیگیری خواهد شد.

ترکی همچنین گفت: برنامه‌ریزی برای سفرهای سیاحتی و زیارتی بازنشستگان کشوری درحال انجام است تا بتوانیم نسبت به سفرهای سیاحتی و زیارتی بازنشستگان و افزایش رضایتمندی در این حوزه اقدام کنیم.

در این نشست، روسای کانون های بازنشستگی در خصوص مسایل و مشکلات جامعه بازنشستگان از جمله همسان سازی، بیمه تکمیلی و پرداخت معوقات سال ۹۹ و مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی بحث و تبادل نظر کردند. در پایان این نشست، کانون های بازنشستگان کشوری استان یزد با اهدای یک جلد کلام الله مجید و کتاب هایی از تاریخ ادبیات ایران از اقدامات سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری تجلیل کردند.