معاون استاندار قم تاکید کرد:

ضرورت حفظ کرامت بازنشستگان

معاون استاندار قم در بازدید سرزده از مدیریت صندوق بازنشستگی این استان خدمات به این قشر از جامعه را ستودنی دانست و گفت: کرامت بازنشستگان باید حفظ شود.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان قم، «سید مهدی قریشی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در این بازدید سرزده که به همراه معاون توسعه مدیریت وسرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان انجام شد، ارائه خدمات به قشر بازنشستگان را ستودنی دانست و اظهارداشت: بازنشستگی برای همه ما خواهد بود و باید به کسانی که بیش از ۳۰ سال از بهترین سال‌های زندگی خود را صرف خدمت به مردم کرده اند، توجه بیشتری داشته و کرامتشان را حفظ کنیم.

قریشی تصریح کرد: گاهی نیاز است تا دقیقا آنچه که ضوابط است به مردم گفته شود و آن ها را در جریان چگونگی پیگیری امور قرار دهیم تا سردرگم نشوند. به طور قطع خدمت به بازنشستگان ارزشمند و ستودنی است.

صالح محمدی امین مدیر صندوق بازنشستگی استان قم نیز در این بازدید، گزارش کوتاهی از عملکرد و وضعیت صندوق و مدیریت استان ارائه کرد و گفت: کاهش مستمر و مداوم نرخ پوشش حمایتی بزرگترین تهدید برای صندوق بازنشستگی است.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین خدمت به بازنشستگان کشوری برقراری به موقع حقوق این عزیزان است که توسط مدیریت های استانی صندوق بازنشستگی درحال انجام است.