در پیامی؛

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری درگذشت استاد “احمد صافی” را تسلیت گفت

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی درگذشت آقای احمد صافی، مدیرعامل سابق کانون های بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش، را به جامعه بازنشستگان به ویژه بازنشستگان و فعالان حوزه آموزش و پرورش کشور تسلیت گفت.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نعمت الله ترکی در این پیام آورده است: خبر درگذشت بازنشسته فرهیخته، جناب آقای احمد صافی، در روزگاری که بیش از پیش وجود ارزشمند پیشکسوتان و بزرگان ایران اسلامی مایه برکت و مباهات نسل جوان و مدیران کنونی است، دردناک و تاسف بار بود.

آقای احمد صافی به راستی عمر پربار و بابرکت خود را در حوزه فرهنگ و آموزش کشور عزیزمان سپری کرد و سال‌ها در کنار خدمت صادقانه در سطوح بالای مدیریتی آموزش و پرورش، چون معاون آموزشی و دبیرکلی شورای عالی آموزش این وزارتخانه، با خلوص نیت و با تمام توان، دانش و تجربۀ گرانسنگ خود را با نسل های پس از خود، به ویژه نسل جوان و نوجوان در دانشگاه ها و مدارس کشور، به اشتراک گذاشت و شاگردان بی شماری تربیت نمود.

اینجانب درگذشت این استاد معلم و مؤلف و پیشکسوت کشوری را که افتخار خدمت به ایشان از سال ۱۳۶۴ نصیب صندوق بازنشستگی کشوری شده است، به خانواده محترم و شاگردان آن مرحوم و همچنین جامعه بزرگ بازنشستگان آموزش و پرورش، به ویژه اعضای کانون بازنشستگان این وزارتخانه، تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

از درگاه ایزد منان برای آن عزیز آرامش ابدی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم. روحش شاد و قرین رحمت الهی باد.