با حضور 320 بازنشسته کشوری؛

از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تجلیل شد

مدیر صندوق بازنشستگی خراسان جنوبی در آیین تجلیل از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بیرجند، «بهبود وضعیت بازنشستگان» را یکی از مهم ترین دغدغه های دولت سیزدهم عنوان کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت بازنشستگی استان خراسان جنوبی، این مراسم با حضور بیش از ۳۲۰ نفر از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و خانواده های آنان برگزار شد.

محمد باقری نژاد مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان جنوبی در این همایش، با اشاره به خدمات صندوق بازنشستگی کشوری در دولت سیزدهم گفت: بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان یکی از مهمترین دغدغه های دولت مردمی سیزدهم است و امیدواریم با پیگیری های صندوق و همراهی دولت و مجلس بزودی شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

مدیر صندوق بازنشستگی خراسان جنوبی، اجرایی شدن ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری را از مهمترین مطالبات بازنشستگان دانست و افزود: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان، شاغلین و بازنشستگان این دانشگاه را در کنار هم بیمه کرده است که نشان از اهمیت موضوع سلامت و درمان بازنشستگان برای مدیران این دانشگاه و اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری دارد.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که این اقدام دانشگاه علوم پزشکی الگویی برای سایر دستگاه های اجرایی باشد تا بازنشستگان دستگاه در کنار شاغلین از خدمات بیمه تکمیلی بهره مند شوند.

باقری نژاد پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان را یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم دانست و با اشاره به موضوع تاخیر در پرداخت کسور بازنشستگان از صبوری و همراهی آنان تشکر کرد و گفت: با تدابیری که اندیشیده شده است، بزودی این مشکل برطرف خواهد شد.

او در ادامه با قدردانی از همراهی کانون های بازنشستگان کشوری با صندوق بازنشستگی، نقش کانون ها را در احقاق حقوق قانونی بازنشستگان بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خواست با از حمایت از کانون دانشگاه در راستای خدمت رسانی به این قشر فرهیخته گام بردارند.