مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد:

تمدید طرح خرید اقساطی و تخفیفی بیمه نامه های ملت بازنشستگان کشوری

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از تمدید تفاهم نامه تسهیلات تخفیفی، تقسیطی بیمه نامه های ثالث، بدنه و آتش سوزی تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بین این صندوق و شرکت بیمه ملت خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی فرد با اعلام این خبر گفت: متقاضیان می توانند به دو روش مراجعه حضوری به شعب شرکت بیمه ملت و همچنین روش آنلاین برای خرید بیمه‌نامه‌های شرکت بیمه ملت با تخفیف و به‌صورت قسطی اقدام کنند.

مرتضایی فرد با بیان اینکه «تمامی بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که از اول خردادماه امسال تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ میزان حقوق خالص دریافتی آنان بیشتر از ۵۰۰هزار تومان باشد، مشمول این طرح هستند» گفت: سقف مجاز برای هر متقاضی برابر با ۶۰درصد خالص دریافتی و حداکثر تا ۱۱میلیون تومان است.

به گفته وی، در این طرح متقاضیان علاوه بر امکان تقسیط ۱۱ماهه مبلغ بیمه نامه خریداری شده، می توانند از تخفیف های بیمه ملت شامل ۲.۵درصد بیمه شخص ثالث خودرو (حداکثر تخفیف براساس قوانین بیمه ای)، ۵۰درصد تخفیف برای مازاد بیمه شخص ثالث خودرو، ۳۰درصد برای بیمه بدنه و ۳۰درصد تخفیف برای بیمه آتش سوزی منزل مسکونی استفاده کنند.

مرتضایی فرد با اشاره به اینکه جزئیات طرح تخفیفی و تقسیطی بیمه نامه های شرکت بیمه ملت در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir اعلام شده است، اظهارداشت: علاوه بر روش مراجعه حضوری به شعب و نمایندگی های شرکت بیمه ملت و خرید حضوری بیمه نامه های اعلام شده، متقاضیان می توانند از طریق سایت صبایار به نشانی https://sabayaar.ir که به صورت اختصاصی برای این طرح راه اندازی شده است، «بیمه نامه شخص ثالث» خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

در حال حاضر فقط امکان خرید بیمه‌نامه شخص ثالث به صورت آنلاین وجود دارد و در آینده نزدیک امکان خرید آنلاین سایر بیمه‌نامه‌ها نیز فراهم خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه در خرید آنلاین، یک دوازدهم مبلغ کل هزینه بیمه نامه به صورت نقدی دریافت می شود، تاکید کرد: پرداخت نقدی صرفا با کارت حقوق بازنشسته و وظیفه بگیر کشوری انجام می شود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مرکز پاسخگویی شرکت بیمه ملت به شماره تلفن ۰۲۱-۸۵۳۳۳ نیز تماس بگیرند.