نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

 رضایت بازنشستگان موجب رضایت و خشنودی خداوند متعال است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان و و مدیران کانون های بازنشستگی کشوری سمنان گفت: رضایت بازنشستگان موجب رضایت و خشنودی خداوند متعال است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی در این دیدار اظهار داشت: رضایت بازنشستگان و خدمت به این قشر رضایت و خشنودی خداوند متعال را در پی دارد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) روایتی را از امام صادق (ع) با این مضمون که «خداوند اگر بخواهد به کسی خیری دهد محبت امام حسین (ع) و زیارت ایشان را به او می‌دهد» نقل کرد و افزود: خدمات صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان مناسب بوده اما باید سعی شود رضایت بازنشستگان را با خدمت بیشتر به این قشر عزیز جلب کنید.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه «روز خانواده و تکریم بازنشستگان به مناسبت نزول سوره هل اتی در شان خانواده امیرالمونین حضرت علی (ع) گرامی داشته می شود» اظهار داشت: تکریم در این روز حق همه بازنشستگان است. دین اسلام احترام به بزرگان را چه در رفتار و چه در خدمت به آنها بسیار مهم دانسته و بارها نیز در این مورد سفارش کرده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی تصریح کرد: حرمت بازنشستگان عزیز باید در خدمات رسانی به آنها مورد توجه قرار گیرد.

وی ارائه خدمات فرهنگی را برای قشر بازنشستگان لازم دانست و گفت: در این خصوص قانون گذاران و مسئولین باید برنامه ریزی های بیشتری داشته باشند.

وی یادآور شد: انسان تا زمانی که در قید حیات است و نفس می‌کشد باید کار کند؛ در این مسیر اگر آن توفیق را پیدا کرد، کارهای فرهنگی انجام دهد و علاوه بر خدمت مالی و اقتصادی باید در خدمت معنوی نیز معادل خدمت اقتصادی برنامه ریزی کند و کمک خداوند را در این راه فراموش نکند.

امام جمعه سمنان نقش و تلاش دولت در خدمت هرچه بهتر به بازنشستگان را ضروری دانست و ادامه داد: وضعیت مالی و اقتصادی بازنشستگان مناسب نیست و دولت باید علاوه به رسیدگی به اوضاع مالی و اقتصادی از تجارب آنها در سایر بخش ها استفاده کند و نباید خدمات سی ساله آنها به همین سادگی به هدر برود.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار، حسینعلی پهلوانی مدیر صندوق بازنشستگی استان سمنان گزارش عملکرد این صندوق را در ماه های اخیر ارائه کرد. در پایان این دیدار نیز روسای کانون های بازنشستگی به گفتگو و اعلام نظر و پیشنهادات خود پرداخته و خواهان دیدار بیشتر با نماینده محترم ولی فقیه استان شدند.