بازنشستگی، خانه نشینی نیست؛

صعود موفق بانوی بازنشسته هرمزگانی به قله شیرکوه یزد

بانوی بازنشسته هرمزگانی با هدف تشویق سایر بازنشستگان به ویژه بانوان به قله شیرکوه با ارتفاع ۴۰۷۵ متر در استان یزد صعود کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان هرمزگان، معصومه پلاسی زاده بانوی بازنشسته دانشگاه علوم‌ پزشکی هرمزگان و پیشکسوت کوهنوردی موفق شد به قله شیرکوه یزد با ارتفاع ۴۰۷۵ متر صعود کند.

پلاسی زاده که از اعضای انجمن ورزشی بازنشستگان کشوری استان هرمزگان است، پس از صعود به قله شیرکوه، گفت: بازنشستگی به معنای پایان کار و خانه نشینی نیست و من معتقدم که دوران بازنشستگی فصل جدیدی از زندگی برای دست یافتن به آرزوها و مخصوصا فعالیت های ورزشی است.

وی همچنین به فعالیت های ورزشی خود پس از بازنشستگی اشاره کرد و گفت: صعود به قله های بل در استان فارس با ارتفاع ۳۹۶۵ متر و قله سرپهن گنو در استان هرمزگان با ارتفاع ۲۱۵۷ متر از دیگر افتخارات من است.

این بانوی کوهنورد افزود: بزرگترین آرزوی من صعود و فتح بلندترین قله جهان در رشته کوه های هیمالیا است.

پلاسی زاده تاکید کرد: هدفم تشویق بازنشستگان و بخصوص بانوان، برای بالا بردن سطح سلامت و شاد زیستن است که در سنین بالا در خانواده الگو هستند و این نوع فعالیت ها باعث نشاط افراد خانواده و جامعه می شود.