به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع)؛

مسابقات انجمن ورزشی بازنشستگان استان هرمزگان برگزار شد

مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان از برگزاری مسابقات ورزشی بازنشستگان تحت پوشش این مدیریت در دو رشته «تنیس روی میز» و «دارت» خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان هرمزگان، محمد تقی جلیلی بهابادی گفت: به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) اولین دوره مسابقات انجمن ورزشی بازنشستگان کشوری استان هرمزگان در سال۱۴۰۱ برگزار شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات در دو رشته تنیس روی میز و دارت (آقایان و بانوان) در تاریخ ۱۹ تا ۲۱ خردادماه امسال در خانه امید پارک گلهای بندرعباس برگزار شد.

جلیلی بهابادی با اعلام نفرات برتر در این مسابقات اظهار داشت: در رشته تنیس روی میز بانوان، فاطمه بزه مقام اول، فریبا ازجنگ مقام دوم و عالیه امیرشکاری مقام سوم را کسب کردند. در بخش آقایان نیز به ترتیب مظفر سلحشور، اقبال جهانگیری زرکانی و حمدامیر شکاری اول تا سوم شدند.

مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان همچنین گفت: فاطمه رضوانی، صدیقه قاسمی و مریم میسن مقام های اول تا سوم مسابقات دارت بانوان را از آن خود کردند.

وی افزود: در رشته ورزشی دارت در بخش آقایان نیز مقام اول به محمد محمدپور، مقام دوم به نجم عتیقه زاده و مقام سوم به مختار شجاعی رسید.