با فرارسیدن 27اردیبهشت ماه و در پیامی؛

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی فرارسیدن ۲۷اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر محمد اسکندری در این پیام آورده است: جهان امروز و به‌تبع آن، جامعه ما هر روز بیش از پیش، در همه حوزه‌ها به رسانه‌ها و افکارعمومی گره می‌خورد تا آنجا که از عصر کنونی با عنوان «عصر جامعه شبکه‌ای» نام برده می‌شود؛ عصری که در آن، شبکه‌های درهم‌تنیده و متنوع و متکثر اجتماعی همه مناسبات را در هم نوردیده و تحت تاثیر خود قرار داده است. در چنین جهانی و در چنین عصری، پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان، بدون توجه به حوزه ارتباطات و روابط عمومی امکان‌پذیر نیست.

اسکندری تصریح کرد: در این میان، صندوق بازنشستگی کشوری به‌عنوان سازمانی با طیف گسترده و متنوعی از ذینفعان و مخاطبان و دارای زیرمجموعه‌های مختلف در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و اجرایی، نه‌تنها از این قاعده مستثنی نیست؛ بلکه نیازمند نگاهی ویژه، روزآمد و کارآمد به نقش این موضوع در حوزه‌های مختلف افکارسنجی و اطلاع‌رسانی، با رویکردی مبتنی بر تعامل‌گرایی و پاسخگویی است.

وی تاکید کرد: با این نگاه، توجه به موضوع ارتباطات، مخاطب شناسی و اطلاع رسانی می‌تواند و می‌باید در مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت‌های تابعه توسعه یابد و همزمان، نقش گوش شنوا و چشمان بینای سازمان را ایفاء کند تا بتواند به‌عنوان یک عامل مهم در جهت اصلاح و پیشرفت سازمان نقش‌آفرین شود.

او در پایان آورده است: با گرامیداشت «٢٧ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی»، مراتب تقدیر و تشکر خود را از خدمات ارزشمند و تلاش‌های سازنده همه همکاران فعلی و گذشته اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری و نیز رابطان استان‌ها و شرکت‌ها اعلام می‌نمایم و امیدوارم با تلاش‌ و تخصص همه شما عزیزان و نیز با توجه بیشتری که از سوی سازمان صورت خواهد گرفت، گام‌هایی جدی‌تر در این حوزه مهم و راهبردی به پیش برداریم.

محمد اسکندری
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری