مهم‌ترین مسائل صندوق بازنشستگی و بازنشستگان کشوری با حضور مدیران استانی بررسی شد

 نشست دو روزه و مشترک مدیران ستادی و استانی صندوق بازنشستگی کشوری به منظور بررسی و ارائه راهکار در خصوص مهم‌ترین مسائل و چالش‌های صندوق و بازنشستگان تحت پوشش برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، این نشست که به دلیل شیوع بیماری کرونا دوسال به صورت وبیناری برگزار شده بود، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ماه با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد ستادی و ۳۱ مدیر استانی در تهران برگزار شد.

در این نشست، مهم ترین مسائل و مشکلات صندوق بازنشستگی کشوری و بازنشستگان در حوزه های فنی، مالی، حقوقی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و منابع انسانی و ساختار سازمانی بین مدیران ستادی و استانی این صندوق مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین مقرر شد تا دیدگاه‌های مدیران استانی در زمینه های مختلف از جمله شیوه اداره خانه های امید، ارتباط و تعامل با کانون ها، استفاده از ظرفیت های داخلی و کارشناسی صندوق برای پست های مدیریتی و ارتقا مدیران و طراحی شیوه های اطلاع رسانی درست به ذینفعان و مسئولان استانی و کشوری برای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی‌های آتی، جمع بندی و در اختیار مدیرعامل صندوق قرار گیرد.