براساس اطلاعات سایت جشنواره؛

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره تجربه‌های ماندگار تمدید شد

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی تاریخ شفاهی بازنشستگان باعنوان ” تجربه ماندگار” که تا ۱۵اردیبهشت ماه تعیین شده بود، طبق اعلام سایت این جشنواره تمدید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بر اساس اعلام معاونت فرهنگی وزارت مردم، «فرزندان، نوه ها، عروس ها و دامادهای بازنشستگان» می توانند به سراغ بازنشستگان عزیز رفته و تجربیات و درس‌های زندگی فردی و شغلی این عزیزان را در قالب مصاحبه و تدوین و تنظیم آن به صورت فایل word (متن) در اولین دوره از جشنواره تاریخ شفاهی بازنشستگان” تجربه ماندگار” شرکت کنند.

گفتنی است که محور این جشنواره زندگینامه بازنشستگان با تاکید بر تجربیات و درس‌های زندگی فردی و شغلی این عزیزان است.

پیش از این قرار بود تا علاقه مندان به حضور و شرکت در جشنواره آثار خود را نهایتاً تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند که براساس آنچه سایت این جشنواره اعلام کرده، این مهلت تا دو ماه آینده تمدید شده است.

 بر اساس اعلام برگزارکنندگان، جوایز جشنواره علاوه بر ۲میلیون تومان برای تمامی آثار ارسالی به دبیرخانه (درصورت داشتن شرایط حداقلی) شامل ۱۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی، ۱۰۰ جایزه ۲۰ میلیون تومانی، حمایت از چاپ و انتشار آثار، ۱۰ روز دستیار وزیر، اعطای امریه سربازی و یک تا سه ماه کارورزی و آموزش در شرکت‌ها و مجموعه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود.

پیش از این نیز معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با سایت آتیه آنلاین گفته بود که با توجه به خواست تعدادی از افراد که تمایل به حضور و ارسال اثر به این جشنواره دارند، احتمال تمدید مهلت ارسال وجود دارد.