وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد:

۱۵اردیبهشت ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره “تجربه ماندگار”

نخستین جشنواره ملی تاریخ شفاهی بازنشستگان باعنوان ” تجربه ماندگار” به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حمایت چهار صندوق بازنشستگی تابعه این وزارتخانه و با تعیین ۱۵اردیبهشت ماه تاریخ نهایی ارسال آثار برگزار می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بر اساس اعلام معاونت فرهنگی وزارت مردم، «فرزندان، نوه ها، عروس ها و دامادهای بازنشستگان» می توانند به سراغ بازنشستگان عزیز رفته و تجربیات و درس‌های زندگی فردی و شغلی این عزیزان را در قالب مصاحبه و تدوین و تنظیم آن به صورت فایل word (متن) در اولین دوره از جشنواره تاریخ شفاهی بازنشستگان” تجربه ماندگار” شرکت کنند.

گفتنی است که محور این جشنواره زندگینامه بازنشستگان با تاکید بر تجربیات و درس‌های زندگی فردی و شغلی این عزیزان است.

همچنین افرادی که تمایل به حضور و شرکت در جشنواره دارند می توانند آثار خود را نهایتاً تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 بر اساس اعلام برگزارکنندگان، جوایز جشنواره علاوه بر ۲میلیون تومان برای تمامی آثار ارسالی به دبیرخانه (درصورت داشتن شرایط حداقلی) شامل ۱۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی، ۱۰۰ جایزه ۲۰ میلیون تومانی، حمایت از چاپ و انتشار آثار، ۱۰ روز دستیار وزیر، اعطای امریه سربازی و یک تا سه ماه کارورزی و آموزش در شرکت‌ها و مجموعه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت جشنواره به نشانی  https://www.tajrobeyemandegar.ir  مراجعه کنند.