باهدف جهاد تبیین و ترویج فرهنگ مهدویت انجام شد:

برگزاری یازدهمین نشست هم‌اندیشی مدیریت خراسان‌جنوبی با روسای کانون‌های بازنشستگی

یازدهمین نشست هم اندیشی مدیریت بازنشستگی استان خراسان جنوبی با نمایندگان جامعه بازنشستگان این استان همزمان با فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت بازنشستگی استان خراسان جنوبی، دراین نشست که با  حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان و با محوریت جهاد تبیین و  نقش بازنشستگان در ترویج فرهنگ مهدویت برگزار شد، محمد باقری نژاد مدیر صندوق بازنشستگی استان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه بر ضرورت ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه اشاره کرد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به جایگاه بزرگان و پیشکسوتان بعنوان ستون خانواده، گفت: پیشرفت جامعه در گرو  احساس مسئولیت و همراهی بزرگان است.

باقری نژاد از بازنشستگان حاضر در این نشست خواست تا در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین، مسئولین صندوق بازنشستگی را یاری کنند.

در ادامه این نشست، حجه الاسلام و المسلمین کمیلی مدیر ستاد اقامه نماز استان خراسان جنوبی به بیان اهمیت فرهنگ مهدویت پرداخت و  اظهار داشت: شناخت امام زمان (عج) و معرفی آن حضرت از وظایف اصلی منتظران ایشان است.

وی پیشکسوتان و بازنشستگان را جزو تاثیرگذارترین افراد بر افکار عمومی معرفی کرد و تجدید عهد با امام زمان (عج) و تبیین حقیقت و روشنگری را در دوران کنونی یک تکلیف و وظیفه همگانی دانست.

در ادامه نمایندگان جامعه بازنشستگان استان خراسان جنوبی با قدردانی از برگزارکنندگان این جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نظراتشان پرداختند.

در پایان، کتاب «تنهای غریب» اثر بازنشسته گرانقدر «محمد علی گنجی‌فرد» به حجه الاسلام کمیلی اهدا شد. همچنین در این جلسه از آقایان «علی حسن زاده» و «محمدحسین نوروزی» بعنوان فعالان عرصه نماز تقدیر شد.