مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان خبر داد:

تجلیل از عوامل اجرایی خانه امید همدان

مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان همدان طی مراسمی که با حضور جمعی از روسای کانون‌های بازنشستگی استان برگزار شد، از زحمات و تلاش‌های عوامل اجرایی خانه امید همدان تقدیر کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان همدان، روح الله افشار در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز شهید و ولادت سرور باغ احمدی و روز جوان اظهار داشت: در این مکان زیبا و بسیار شکیل که با حمایت‌های صندوق بازنشستگی کشوری برای فعالیت های فرهنگی و ورزشی این قشر فرهیخته در مردادماه سال ۱۳۹۹ در مرکز استان افتتاح شده توانستیم فعالیت ها و خدمات ارزشمندی به جامعه فرهیخته بازنشستگان استان ارائه کنیم.

وی تصریح کرد: مهم ترین خدمات ارائه شده به بازنشستگان عزیز، حضور پزشک خوش نام استان و متخصص گوش و حلق و بینی در یکی از روزهای هفته در خانه امید است که با هدف ویزیت رایگان بازنشستگان عزیز مستقر شدند و خدمات ارزنده ای به مراجعان ارائه کردند.

افشار ادامه داد: همچنین برای ارائه مشاوره برای حل مشکلات حقوقی بازنشستگان با هماهنگی های انجام شده با یکی از وکلای پایه یک دادگستری، هفته ای یک روز به صورت افتخاری ارائه مشاوره حقوقی به جامعه بازنشستگان متقاضی در خانه امید فراهم شد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان همچنین گفت: در خانه امید همدان همچنین خدماتی مثل امکان دریافت حکم و فیش حقوقی؛ دریافت گواهی کسر از حقوق؛ ارائه اسناد پزشکی جهت دریافت هزینه های درمانی؛ ثبت نام تورهای زیارتی و سیاحتی (سهمیه ای)؛ ثبت نام دوره های آموزشی و فنی و حرفه ای ویژه خانواده و فرزندان بازنشستگان؛ خدمات بیمه نامه خودرو (بیمه ملت) به صورت اقساطی و تخفیف ویژه؛ ثبت نام وام ضروری (بصورت قرعه‌کشی) در زمان اعلام از سوی صندوق بازنشستگی کشوری و ثبت نام جهت دریافت وام ۲۰ و ۵ میلیون تومانی (بدون قرعه‌کشی ویژه بازنشستگان استان) توسط مدیر اجرایی و سایر عزیزان مستقر در خانه امید ارائه شده است.

وی با بیان اینکه « همه این فعالیت ها و خدمات تنها گوشه ای از اقدامات انجام شده این استان در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر به بازنشستگان فرهیخته بوده است» گفت: خوشبختانه این اقدامات رضایتمندی جامعه هدف را به دنبال داشته و از این بابت خدا را شاکر و سپاسگزاریم.

در پایان این مراسم، از خدمات آقای دکتر میرعرب فوق تخصص گوش و حلق و بینی، آقای وحدتی راد وکیل پایه یک دادگستری و خانم زارعی نماینده بیمه ملت که به صورت افتخاری خدمات ارزشمندی به بازنشستگان تحت پوشش ارائه کردند، با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.