شرکت بیمه ملت اعلام کرد:

واریز سود سهام بیمه ملت به سجام ۱۰۰هزار بازنشسته سهامدار

شرکت بیمه ملت اعلام کرد: سود سهام سال۹۹ بیمه ملت به حساب سجام بیش از یکصدهزار نفر از بازنشستگان سهامدار در مهرماه امسال واریز شده و بازنشستگانی که هنوز سود دریافت نکرده‌اند، نیز باید با مراجعه حضوری به شعب بانک ملت در سراسر کشور سود سهام خود را دریافت کنند.

 

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، با توجه به برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی ۱۳۹۹ شرکت بیمه ملت در خردادماه ۱۴۰۰ و تصویب سود ۵۴۰ ریالی برای هر سهم، واریز سود سهام به حساب بازنشستگان محترم در تاریخ ۱۸مهرماه امسال از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) و شماره حسابی که این عزیزان در سجام ثبت کرده اند، انجام شده است.

سازمان بورس از نیمه دوم امسال برای حمایت از حقوق سهامداران خُرد، مقرر کرد تا سود سهام شرکت ها از طریق سامانه سجام و شماره حسابی که سهامدار در این سامانه ثبت کرده است، پرداخت شود.

به علت عدم ثبت‌نام بالغ بر ۳۱هزار نفر از بازنشستگان محترم در سامانه سجام، امکان واریز سود سهام به حساب آنها میسر نشده است و برای آن دسته از سهامداران فاقد اطلاعات ثبت شده در سامانه سجام، پرداخت سود از طریق مراجعه به شعب بانک ملت سراسر کشور به صورت نقدی انجام می‌شود.

از ۳۱هزار نفر از بازنشستگانی که حساب سجامی نداشتند و باید سود خود را به صورت نقدی دریافت کنند، تعدادی از عزیزان با مراجعه به بانک مبلغ سود خود را دریافت کرده‌اند. بازنشستگان سهامدار باقیمانده که سود نقدی خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با همراه داشتن «کد بورسی و ارائه کارت ملی» به شعب بانک ملت مراجعه و سود سهام خود را به صورت نقدی دریافت کنند.

گفتنی است، در سال ۱۳۹۵ بیش از۱۳۰هزار نفر از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری تعداد ۳۵۰۰ سهم شرکت بیمه ملت را در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ حدود ۷۲۰ هزار تومان خریداری کردند که هرساله سود سهام این عزیزان به حساب اعلام شده آنها واریز می‌شود که از این پس این سود تنها به حساب ثبت‌شده سهامداران در سامانه سجام واریز خواهد شد.

بازنشستگان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با امور سهام شرکت بیمه ملت به شماره ۹۶۶۰۱۱۳۶ (۰۲۱) تماس حاصل نمایند.