پیام مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت فرا رسيدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی:

پیشرفت‌های کشور برخلاف اراده بدخواهان نویدبخش فردایی بهتر است/ با تمام توان در جهت پاسخگویی به مطالبات بازنشستگان کشوری گام برمی‌داریم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی ایام الله دهه فجر و فرارسیدن ۲۲بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به ملت شریف به ویژه بازنشستگان عزیز تبریک گفت.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر محمد اسکندری در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وقل جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا» سوره اسراء (۸۱)

انقلاب اسلامی ایران در تاریخ شناخته شده‌ی ما یکی از مردمی‌ترین رخدادها و یک پدیده‌ی منحصربه‌فرد است. مردم بصیر، شجاع و مجاهد ایران در همه مراحل حرکت انقلاب اسلامی همواره خالصانه از بذل جان و مال خود برای برافراشتن پرچم اسلام و مبارزه با ظلم و استبداد و جهالت دریغ نکرده‌اند. حضور اقشار مختلف مردم و جانفشانی شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس در بزنگاه‌های تاریخی گواه روشنی بر این حقیقت است. امروز نیز بر ماست که همت خویش را به کار گیریم تا تصمیم‌ها و سیاست‌های کشور، «مردمی» و در جهت خدمت و جلب رضایت ملت شریف ایران باشد.

اهمیت خدمتگزاری برای تداوم همراهی مردم با انقلاب اسلامی زمانی روشن‌تر می‌شود که توجه کنیم جبهه ظلم و کفر با استفاده از ابزارهای مختلف و به‌ویژه تحریم‌های ظالمانه و فشار حداکثری بر اقتصاد ایران، همه توان خود را برای متوقف ساختن مسیر انقلاب و فاصله انداختن بین مردم و آرمان‌های اصلی انقلاب به کار گرفته تا مگر در این صف خروشان و اراده آهنین خللی وارد آید. این در حالی است که پیشرفت‌های روزافزون کشور بر خلاف اراده بدخواهان نویدبخش فردایی بهتر برای ملت ایران است؛ همچنان‌که جمهوری اسلامی در طول این ۴۳ سال با قدرت به پیش رفته و روز به روز مستحکم‌تر و ریشه‌دارتر شده است و این حرکت به توفیق الهی در آینده نیز بهتر از گذشته ادامه خواهد یافت و دشمن باز هم ناکام خواهد شد.

صندوق بازنشستگی کشوری در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر پیمان می‌بندد، با تمام توان و ظرفیت خود در جهت پاسخگویی به انتظارات و مطالبات قشر فرهیخته بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری گام بردارد؛ چراکه هیچ رفتار و اقدامی را انقلابی‌تر از خدمت صادقانه و متعهدانه به ذی‌نفعان و صاحبان واقعی صندوق نمی‌داند. این صندوق تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا بسترهای فساد از میان برداشته شود و سرمایه‌ها و اموال بازنشستگان که امانت و ودیعه آن عزیزان نزد ماست، آسیبی نبیند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، شهدای والامقام و ایثارگران دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم، فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران و به ویژه بازنشستگان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند رحمان، سرافرازی و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مسألت می‌نمایم.

محمد اسکندری

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری