معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات پتروشیمی جم خبر داد:

رتبه سوم پتروشیمی جم در ارزیابی پروژه‌های بهبود شرکت ملی صنایع پتروشیمی

پروژه سامانه یکپارچه بهره‌برداری شرکت پتروشیمی جم در ارزیابی پروژه‌های بهبود شرکت ملی صنایع پتروشیمی که بر اساسEFQM2020 برگزار شده بود رتبه سوم را کسب کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم؛ محمدحسین پاشنه‌طلا، معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات شرکت پتروشیمی جم با اعلام این خبر گفت: وجود این سامانه در ثبت اطلاعات ۵ واحد تولیدی الفین، پلی‌اتیلن سنگین، پلی‌اتیلن سبک، بوتادین و بوتن-۱ و سایر نقاط مورد نظر در مجتمع علاوه بر منافع حاصل از پایش مستمر سنسورها و پایانه‌های اندازه‌‌گیری، نقش بسیار مهمی در شناخت رفتاری ادوات و تجهیزات و تحلیل‌های آماری و داده‌کاوی دارد.

وی افزود: سامانه یکپارچه بهره‌برداری همچنین امکان پیش‌بینی‌های متعددی را بر اساس داده‌های گذشته در اختیار مدیران بهره‌برداری و تصمیم‌گیران قرار می‌دهد.

پاشنه طلا با اعلام این مطلب عنوان کرد: در این ارزیابی ۳۰ پروژه از ۷ مجتمع پتروشیمی بر اساس موازین مدل EFQM مورد پذیرش قرار گرفته بودند.

او ادامه داد: نتایج این ارزیابی پس از بررسی و مقایسه روند انتخاب، اجرا و اندازه‌گیری نتایج پروژه طی سال جاری و در پایان صحه‌گذاری گروه ارزیابی ثبت و در مراسمی با حضور مسئولین در محل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام شد.

معاون برنامه‌ریزی پتروشیمی جم در پایان ابراز امیدواری کرد که بهره‌گیری از مدل‌های روزآمد سرآمدی و استفاده از تجربه موفق کسب‌وکارهای برتر جهان موجب رشد و تعالی سازمان‌های ایرانی شود.